Gå til innhold

MP3 spiller til FM-radio

Anbefalte innlegg

Ser at Komplett har en 'Monster CarPlay FM sender for MP3 spillere' til kr585 ( monster )

Er det noen som har prøvd denne? Er det grei lyd? Regner ikke med at det gir verdens beste lydopplevelse, men forhåpentligvis ikke værre enn andre radio-mottak.

Jeg har tenkt på et annet alternativ. Min bilradio har et cd-magasin i bagasjerommet. Dette magasinet har en skrukobling til videre kabling mot radioen. Det må være mulig å koble seg til denne på et vis. Om noen har prøvd dette, er jeg interessert i å høre hvordan en går frem...

thx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har desverre ikke prøvd denne. Har dog i dag fått Itrip til min Ipod.Bestilte fra denne siden. Overaskende bra lyd vil jeg si. Sitter i sofaen og kjører lyd igjennom hjemmekinoanleggets FM radio. I morgen skal jeg prøve utstyret i bil på vei på jobb. Gleder meg allerede. Håper noen kommer med gode råd til deg.

Lenke til kommentar
Post og teletilsynet er ikke spesielt glad i slike FM sendere.

Det frekvensområdet er en smule restriksjonsbelagt ja. Så man må forte seg å kjøpe før produktet blir fjernet fra markedet, regner med det kommer til å skje. :) Nå vet jeg ikke så mye om dette produktet, så jeg skal egentlig ikke komme med noen kjøpsanbefaling.

Har selv en JOS MP-300 mp3 spiller med FM sender, ganske kjekt i bilen! Lydkvaliteten er ikke helt på topp, men mer enn bra nok såfremt man ikke har et highend bilstereosystem. Min mp3 spiller ble solg med FM Tx frem til februar i år, kjøpte min demobrukt i september :)

Knut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...