xvis Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Ser at Komplett har en 'Monster CarPlay FM sender for MP3 spillere' til kr585 ( monster ) Er det noen som har prøvd denne? Er det grei lyd? Regner ikke med at det gir verdens beste lydopplevelse, men forhåpentligvis ikke værre enn andre radio-mottak. Jeg har tenkt på et annet alternativ. Min bilradio har et cd-magasin i bagasjerommet. Dette magasinet har en skrukobling til videre kabling mot radioen. Det må være mulig å koble seg til denne på et vis. Om noen har prøvd dette, er jeg interessert i å høre hvordan en går frem... thx Lenke til kommentar
butare Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Har desverre ikke prøvd denne. Har dog i dag fått Itrip til min Ipod.Bestilte fra denne siden. Overaskende bra lyd vil jeg si. Sitter i sofaen og kjører lyd igjennom hjemmekinoanleggets FM radio. I morgen skal jeg prøve utstyret i bil på vei på jobb. Gleder meg allerede. Håper noen kommer med gode råd til deg. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Post og teletilsynet er ikke spesielt glad i slike FM sendere. Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Post og teletilsynet er ikke spesielt glad i slike FM sendere. Det frekvensområdet er en smule restriksjonsbelagt ja. Så man må forte seg å kjøpe før produktet blir fjernet fra markedet, regner med det kommer til å skje. Nå vet jeg ikke så mye om dette produktet, så jeg skal egentlig ikke komme med noen kjøpsanbefaling. Har selv en JOS MP-300 mp3 spiller med FM sender, ganske kjekt i bilen! Lydkvaliteten er ikke helt på topp, men mer enn bra nok såfremt man ikke har et highend bilstereosystem. Min mp3 spiller ble solg med FM Tx frem til februar i år, kjøpte min demobrukt i september Knut Lenke til kommentar
hemo Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Bestilte fra denne siden. Altså har du betalt $29.99 + $10.95 (frakt) = ca. 260,- Toll og moms? (evt. PM meg) Eg ser at Griffin tar $35 + $30 (frakt) = ca. 415,- På QXL finnes også iTrip og andre FM-sender. Alt går fort over 400,- ..for det er denne iTrip'en som passer til iPod Photo 60, ja? Lenke til kommentar
hemo Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Denne ser også ganske kjekk ut. For meg ser det ut som ein bilhaldar med ladar, som er bundla med iTrip2. Spennande bilpakke! Lenke til kommentar
butare Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Har i all iveren glemt å fortelle at jeg jobber i USA. Av den grunn er det heller lite med moms og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå