Sinnapels Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hvordan sletter man "Search historyen" i google? Så irriterende at det skal komme alt jeg har søkt etter før. Må man i registeret? Jeg har Norton Systemworks 2005 Premium viss det hjelper. Har hørt at det skal fjerne det. Men jeg har prøvd alt uten å lykkes... Håper på litt hjelp her. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Kan hende det bare er meg, men jeg skjønner ikke helt hva du vil. Du kan enkelt slette listen over sider du har besøkt, da også søk i google, enkelt fra IE. Merk at det også godt kan være en fordel å fjerne cookies siden google er flink til å bruke disse. Et generelt google tips er å sette opp alle instillingene du pleier å bruke (om du bruker noen) og lagre disse. Så kopierer du adressen som kommer opp, og du vil da slippe unna mye av cookies problemet med google. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Når du går inn på selve google siden, så har du instillingerrett ved siden av der du skriver inn det du skal søke etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå