Mafo Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Ukens flørt: Kyocera SOHO Kyocera har aldri gitt ut en mobiltelefon i Norge, men har en hel del lekre modeller. Den nyeste av disse er den spesielle modellen Kyocera SOHO, som viser at en kamskjellstelefon ikke nødvendigvis trenger å være avrundet for å se bra ut. Les artikkelen her Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Bare jeg som synes den så ut som en av "barne"telefonen til Siemens? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 DEN var fin den.. Hvorfor kommer aldri slike skjønnheter HIT! Lenke til kommentar
TechBoy Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Dette er CMDA telefon og ikke GSM. Siden dette ikke er noe spesielt tilstede i Europa så er det heller ikke noen tilgjengelige telefoner. Oftest er CDMA telefoner langt foran GSM telefoner, noe jeg er meget irritert over. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 DEN var fin den.. Hvorfor kommer aldri slike skjønnheter HIT! Alvorlig? Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Dette er et godt bevis på at smaken er som baken, for etter min mening: En såpass stygg telefon må man lete lenge etter! Lenke til kommentar
robot Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 DEN var fin den.. Hvorfor kommer aldri slike skjønnheter HIT! Ja det lurer jeg også på. For de er så mye finere telefoner i japan enn i europa. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 DEN var fin den.. Hvorfor kommer aldri slike skjønnheter HIT! Alvorlig? Jah faktisk, synes den var fin! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 De må få et stort pluss for å være orginale på designfrontet, selv om jeg ikke kan si å digge designet. Skjermen gir et litt feil "forhold" vil jeg si. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Den så litt "gammel" ut... Skulle hatt litt mer "freshe" farger og bedre skjerm... Men kantene var veldig kule... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg