Stian_ Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Oblig'ne skal ikke legges ut, fordi de bruker det samma hvert år, bare å forandre noen tall osv. så har du det. Så jeg kommer ikke til å poste noe løsningsforslag fordi foreleserne liker det ikke. sorry. Lenke til kommentar
Nudo Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Ok. Det er jo fullt forståelig. Får se om jeg klarer å sette sammen noe, eller om jeg er ubruklig i Java da:) Lenke til kommentar
Lucretia Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Thurloc: De har ikke brukt samme obliger nå som i fjor..... (jeg begynte på inf1000 ifjor, men datt av da jeg ikke fikk godkjent oblig3). Derimot hadde de den samme høstsemesteret i fjor og vårsemesteret i år (Typen min hadde inf1000 i vår, og hadde samme obliger som jeg hadde høsten 03) Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Mente ikke at de hadde samme oblig. bare at det var det samme du skulle lære. Nå har vi hatt litt mer enn de i fjor. men tenker på at de neste år sannsynligvis lærer det samme som oss og skal bruke de samme kunnskapene. Det ligger obliger ute på nettet. er bare å søke etter "oblig inf1000" så finner du noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå