DevianX Skrevet 24. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2002 Hei det er angreretten! Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 Hallo, idag får jeg svar fra Dell om jeg kan bruke retten min eller ikke. jeg har kontaktet både TV2 hjelper deg og forbrukerrådet. Og de mener at retten er på min side. Hvis jeg vinner, skal jeg bygge skikkelig saker. Klokke den opp til 3.5 ghz I look forward to this shit. peace Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Angrefrist loven gjelder for usalgsteder der kjøperen ikke er på sitt faste usaltsted (eller.no) Så alt som har med TLF-salg, internett, dør-salg kan man anger på innen rimelig tid. Rimelig tid er vel helst rundt 2 uker, helst innenfor. Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: Den 2002-05-29 13:34, B|Real skrev:Angrefrist loven gjelder for usalgsteder der kjøperen ikke er på sitt faste usaltsted (eller.no)Så alt som har med TLF-salg, internett, dør-salg kan man anger på innen rimelig tid.Rimelig tid er vel helst rundt 2 uker, helst innenfor. Hvis du hadde lest en eller to av innleggene tidligere i dette emnet, så hadde du sett at det du skrev har blitt nevnt sikkert 10 ganger. Det er ikke det diskusjonen dreier seg om lenger. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: eldorado2097 skrev (2002-05-29 17:04):Hvis du hadde lest en eller to av innleggene tidligere i dette emnet, så hadde du sett at det du skrev har blitt nevnt sikkert 10 ganger. Det er ikke det diskusjonen dreier seg om lenger. For å være erlig så leste jeg ikke poste ordentlig Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Haha.. Angrefristloven gjelder jo selvsagt ikke for deg, siden du er en dust som ikke leser alt.. Det var et NÆRINGSKJØP og ikke et forbrukerkjøp! Tror du glemte å fortelle TV2 og Forbrukerkontoret dette! Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 Hvorfor kaller du for folk for dust uten grunn? Som du sikkert vet, har denne saken blitt henlagt. Ikke noe mening å strø salt over såret! Lenke til kommentar
Sauron Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Så sant du ikke har tatt den i bruk eller skadet embalasjen kan du bytte. Ellers må du betale for NY embalasje ++ det som har blitt ødelagt. Det kan bli fort bli dyrt også Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 DivXdude: Du høres ut som en meget usympatisk kjøper som bare vil tyne dell på alle mulige måter. Dell er sikkert en seriøs bedrift som prøve å få hjulene til å gå rundt og yte service. Tenk det at det er du som er ansatt i dell og må behandle slike vanskelige kunder. Stakkars folk der. Jeg er glad det ikke er meg som mottar sånne uvitende fjortis samtaler. Hvis du ikke har giddet å lese avtalen når du kjøper dyrt utstyr og bare vil prakke det tilbake på dell etter at verdien har sunket enormt så har jeg ikke mye til overs for deg. Selg maskinen og kjøp deg en ny! Det koster nok en god del i mellomlegg men det må du tåle når du er så dum å angre på at du kjøpte den "trege 2.2GHz-dritten". Beklager at jeg er krass med deg, men det du trenger mest er sosiale antenner .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå