x-team Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Dette er det andre abit Nf-7s v2.0 jeg har nå.. plutselig en dag så kortsluttet det og det kom masse røyk ut av kabinettet! Dorlige greier altså! Lenke til kommentar
herpel Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Mitt fungerer som bare det. Kan ikke være din strømforsyning som ødelegger da? Rart at du har hatt 2 stk som har streiket... Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Er vel mer sannsylig at det er noe annet som er feil da ja... Er et veldig populært kort det der... har det selv også Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Litt drøyt å stemple NF7 som dritt kort pga av at kortet blir ødelagt. Med tanke på hvor mange som har NF7 så kan jeg ikke si at det er mange som klager på det. Snarer tvert imot. Klart at ett og annet NF7 blir ødelagt, men sånn er det med alt, uansett hvor bra det er så varer det ikke evig Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Kan jo være at du overklokke for mye også! Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Kan jo være at du overklokke for mye også! Kan jo også være en liten skrue eller noe som har ligget på lur under hovedkortet... skjedde engang med "en kompis av meg" og da luktet det ganske rart... Å skjelle ut NF-7S er vel omtrent som å banne, spille kort og strippe samtidig i kirka... Endret 22. oktober 2004 av oslo72 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Dette er det andre abit Nf-7s v2.0 jeg har nå.. plutselig en dag så kortsluttet det og det kom masse røyk ut av kabinettet! Dorlige greier altså! Fantastisk informativt. Takk til deg. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg