Gå til innhold

qxl.no har klikka totalt!

Anbefalte innlegg

Jeg skulle selge fem PS2 spill og brukte "Superselgeren", programmet til qxl, til og legge opp auksjonene. Når jeg har lagt ut auksjonene og sjekker hvordan det går med de så ser jeg at det er sinnsykt mange auksjoner av samme gjenstand. Det blir bare flere for hver gang jeg oppdaterer siden. I skrivende stund er det 121 auksjoner av de fem auksjonene jeg begynte på...

Sjekk selv: http://www.qxl.no/search/searchelse.asp?tx...Adv=1&catalog=1

Jeg har mailet til qxl så nå for de ta seg av det.

Jeg driter egentlig godt i det. Fordi det er jeg som holder på og kødde sån, og da regner jeg med at qxl fikser alt sammen. Og vist det kommer bud på alt sammen, så må qxl ordne opp i det og...

Er det flere som har problemer med qxl i kveld?

Har fått med meg at det er del folk som ikke får lagt ut auksjonen sin. Auksjonen komemr aldri frem i kategorien. Men det er vel min feil det... hehe... serveren/maskinene til qxl bruker all tid og plass på og legge ut flere auksjoner fra meg... hehe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hahaha damn.. :D

sånt kan skje.

men det kan ta lang tid før de gjør noe og det er morsomt å se at folk selger f.eks såkalte "backup" spill til diverse konsoller. Står i QXL sine regler at det er ikke lov, men de tar likevel ikke bort auksjonene. Dårlig av QXL :thumbdown:

Lenke til kommentar
Den var bra den der, hvor mange auksjoner skal det være? Frakten og avgiftene til qxl kommer jo til å bli ganske høye ja

egentlig ikke.

om han selger et spill til 140kr så er det 22kr i porto + kanskje 10-15 i qxl utgifter.

så da har han ca 100kr i forjeneste

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...