audhage Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg har nettop fått opp mitt dualscreen oppsett i span mode. Programmet jeg bruker er UltraMon. Det jeg da lurer på er om jeg kan få alle ikonene på oppgavelinjen (der hvor klokken står) over på den andre skjermen. Synes det hadde vært kult. Kortet jeg bruker er et Sapphire Radeon 9800pro. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
dmx Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg har nettop fått opp mitt dualscreen oppsett i span mode. Programmet jeg bruker er UltraMon. Det jeg da lurer på er om jeg kan få alle ikonene på oppgavelinjen (der hvor klokken står) over på den andre skjermen. Synes det hadde vært kult. Kortet jeg bruker er et Sapphire Radeon 9800pro. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Mvh Audun Hagen hei! jeg bruker og det programet men jeg har ikke fått til å flytte den oppgave linja.. håper noen kan hjelpe .. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Er det virkelig INGEN som vet dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå