RobinHood Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg har lagd ett webområde med Frontpage. i dette har jeg en del linker til word dokumneter Når jeg skal åpne dokumnetet får jeg beskjed om å skrive in godkjenningsinformasjonen. (brukernavn passord) Det holder å avbryte for å få lese og da kommer det opp. Når jeg så trykker tilbake knappen i IE må jeg nok en gang avbryte. Dette blir for tungvint hva har jeg glemt? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 hva har jeg glemt? At tekst på internett helst skal ligge i form av .html - og ikkje .doc? Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har lagd ett webområde med Frontpage. i dette har jeg en del linker til word dokumneter Når jeg skal åpne dokumnetet får jeg beskjed om å skrive in godkjenningsinformasjonen. (brukernavn passord) Det holder å avbryte for å få lese og da kommer det opp. Når jeg så trykker tilbake knappen i IE må jeg nok en gang avbryte. Dette blir for tungvint hva har jeg glemt? At du bør ha en link? Lenke til kommentar
RobinHood Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvis flere lurer på det samme: Løsningen fant jeg hos Microsoft: det er ikke et FP problem men en kombinasjon av server sikkerhet og siste utgave av Office Oppdatering av Office løser halve problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå