Noldus Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 desverre er min gode gamle 350W enermax sin glansperiode over. nå må jeg finne en verdig arvtaker, og antec neopower har vekket min interesse. jeg har sett flere tester, og den scorer full pot hver gang. men er den virkelig så fantastisk? og til den prisen, finnes det noe som yter like bra eller bedre? all respons mottas med stor takk Lenke til kommentar
AccessDenied Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Har bestilt Enermax Noisetaker 470W selv nå nettopp. Denne har også fått mange gode tilbakemeldinger. Bla.a på silentpcreviews.com. Antec'en er sikkert bra den, men mener å ha lest at den bråker en del når belastningen er middels til høy. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 det er ikke bra. bråk er noe jeg vil unngå... takk for at du gjorde meg oppmerksom på det uansett... Lenke til kommentar
hkg Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg har nettopp kjøpt meg denne, som får 10/10 i nesten alle tester. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) den så meget bra ut, var litt dyrere, men skal ikke falle på det. jeg skal skrive den opp som et bra alternativ. Endret 21. oktober 2004 av Noldus Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Jeg har nettopp fått meg Antec Neopower, og jeg er strålende fornøyd Den er stillegående, gir stabil strøm og kabelsalaten er betraktelig ryddigere takket være det geniale ledningsystemet. Det eneste jeg har å utsette på den, eller rettere sagt hva HarwareDoctor har å utsette på den er at det virker som om den har for høy verdi på -5V. Endret 22. oktober 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 det høres jo veldig lovende ut. jeg liker utseende, og hvis flere kan bekrefte at den er stillegående, tror jeg at vi har en vinner. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Har nettop solgt min Antec true blue 480 w pga støy , ikke bare støyet den men lyden hadde en irriterende frekvens om dere skjønner . Har nå montert inn en Aspire 520W og den er helt topp , 3 vifter og disse er regulerbare og den støyer kun på maks hastighet , jeg stilte den ørlite ned og da er det mere sus av hdène enn av denne , i tilleg yter den suverent og koster under 600 kr . Dvs at jeg kan nesten få 3 stk av denne for samme prisen som en OCZ og ytelsesmessig er det ingen forskjell . Endret 27. oktober 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 takk for tipset. er det noen andre en databutikken som selger aspire? Lenke til kommentar
r3dnax Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 takk for tipset. er det noen andre en databutikken som selger aspire? jo Mamoz men ingen andre plasser som jeg vet om da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå