Gå til innhold

Fps dropp med ATI ?


stray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har et Sapphire x800 pro kort.  I CS dropper jeg sikkert ned til under 30 fps  :hmm:  på noen plasser (spesialt når jeg ser inn i gangen på dust1), ellers ligger korte på 100 fps.  Kjører 4.10 driverne.  På mitt "gamle" radeon 9800 pro kort merket jeg aldri noe slikt.

Prøvde å isntallere 4.9 driverne til ATI for å se om det ble noe anderledes, men det ble det ikke. Men så isntallerte jeg de nye Nvidia nForce driverne (5.10), og nå ser alt ut til å funke jævlig bra. Ligger nå på 100fps konstant :thumbup: , også på de plassene jeg før gikk under 30 fps. (Man må ha nForce hovedkort for å kunne bruke de driverne!!) Kanskje dette kan hjelpe noen?

Hva?? Du hadde ikke hovedkort-driverene din installert? Da er det ikke spesielt rart at du hadde dårlig ytelse =)

 

Fint at du fannt ut av det da, men... det var litt av en tabbe :p

 

-Stigma

Hadde hovedkort driverne installert, men det var nForce v. 4.27.

Lenke til kommentar
Vær så snill folkens, jeg har hatt 9800 PRO og bruker nå x800 PRO, har ALLTID 100fps, nå kjører jeg tilogmed 4xAA/8xAF. Bruker siste omega.

 

Det er bare snakk om å finne ut hvilken setting vedkommende har feil eller hva som er flaskehalsen i systemet.

samme her med mitt 9800pro... aldri noen dropps

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...