simalarion Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Er det mulig å gjøre dette?, når jeg prøvdet fant jeg partisjonne kune lage nye slette osv men jeg fikk feil melding når jeg skulle instalere os (xp) på den externe hardisken. Regner med at det er et ja nei spørsmål på dette, og pga partisjonene er funnet å alt er i orden er det heller ikke nødvendig med spec info? Men det er muligens viktig å få med at jeg bruker firewire. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Dump!! Lenke til kommentar
TechBoy Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Så lenge OS'et selv og BIOS kand boote fra ekstern HDD så ser jeg ikke noe problem i det. Har selv koblet til en ekstern HDD til min bærbare og fått det som valg under installering av WinXP. Koblet til USB, men går nok sikkert på FireWire. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Jepp jeg får opp valget-men kommer alikevell en feilmld rett før filene skall legges inn. Selv om jeg som beskrevet for laget nye partisjoner osv. Når jeg først har kommet så langt er det jo merklig at jeg ikke kommer videre?. Det er en muighet der du kan trykke f6 underinstalasjonen får å finne tredje partijons hardware, men dette er nokk mest for raidløsninger? har vært fall ikke fått det til Lenke til kommentar
TechBoy Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Har du ikke sjangs til å prøve USB2.0? Kanskje det hjelper. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Joda har tenkt på det, men i utganspunktet ønsker jeg å bruke firewire utgangen, skall prøve å se om jeg får samme feilmld Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Nå har jeg prøvd med usb, jeg fikk formatert-kopiert-rebootet-xp loading screen- når instalasjon skall begynne får jeg bluescreen om at disken er corupt?, bootet opp min orginale xp os, sjekket disken ikken noe korupte filer der, noe jeg har glemt? nå som jeg trodde det var fikset, genialt å ha et eget spille os. Endret 1. november 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Mange hovedkort har jo støtte for å boote fra USB-enheter. Men jeg har aldri hørt om noe hovedkort som kan boote fra FireWire. kan være der problemet ligger. Noen andre tips har jeg dessverre ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå