FuzzFuet Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hva kan man bytte ut på en FS Amilo A1630? og hva kan man ikke bytte ut? Lenke til kommentar
evenpevenreven Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 står fint lite i delelistene, sikkert fordi den ikke er særlig gammel. kan iallefall skifte ut hdd, ram, cd/dvd og batteri. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Det er noen som har sagt at den støtter større prosessor, så da kan den sikkert byttes ut også. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Går det an og sette CD/DVD stasjonen i et CD/DVD kabinett? Slik at jeg kan bruke den til en ekstern CD/DVD brenner? Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Går det an og sette CD/DVD stasjonen i et CD/DVD kabinett? Slik at jeg kan bruke den til en ekstern CD/DVD brenner? Ja, men kun i et slim-kabinett hvis du får tak i det (?). Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Noen som hvet hvor jeg kan kjøpe et? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Du kan jo sjekke om de kjente nettbutikkene her til lands selger sånne kabinetter. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Noen som hvet om en butikk som selger sånne kabinetter? Holder på og skjekker selv. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Noen som hvet om en butikk som selger sånne kabinetter?Holder på og skjekker selv. Komplett.no selger jo eMagic, så du kan alltids kontakte dem og be dem skaffe en av disse: http://www.emagictech.com.tw/storage-1.htm#cd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå