melli123 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg så på denne sia, og ville prøve å få til denne,men får det ikke til. Jeg setter det som skal inn i css dok, og det som skal i html dok,men det funker ikke. er det noen som kan skrive hva som skal hvor og hvordan? jeg trodde jeg skulle klare dette,men det viste seg at jeg ikke klarte dette...skjønte ikke helt dette: html>body #top { height: 70px; /* ie5win fudge ends */ } jeg rediigerte denne teksten litt og la den inn i et html dok,men jeg fikk ikke dette til å fungere. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Kopier alt sammen, slik at du får HTML og CSS identisk med sida. Og husk å bruke riktig doctype Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 hva er det som skal i html dokumentet da? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) hva er det som skal i html dokumentet da? Det er det som står i de boksene det, kan enten kopiere rett fra siden, eller ta veiw source.. Endret 21. oktober 2004 av OShea22 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 hva er det som skal i html dokumentet da? Alt som er av HTML skal i HTML dokumentet, og CSS i stilarket.. Logisk nok. Om du ikkje kan noken av språka særlig godt, så er dette feil plass å begynne på. www.htmldog.com www.unrealized.org Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 oki, takker! tror jeg får det til nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå