total Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Høsten er tid for lytting på politiradio... Nettopp sett en episode av "Politiet" på TVNORGE, og fant ut at stavangerdama på oprasjonssentralen i Oslo-streamingen er tidligere fotballproff Linda Medalen! Men er det bare meg som har såpass store fritidsproblemer at jeg sitter å hører politiradio på nattestid? Link til stream Endret 21. oktober 2004 av total Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Høsten er tid for lytting på politiradio... Nettopp sett en episode av "Politiet" på TVNORGE, og fant ut at stavangerdama på oprasjonssentralen i Oslo-streamingen er tidligere fotballproff Linda Medalen! Men er det bare meg som har såpass store fritidsproblemer at jeg sitter å hører politiradio på nattestid? need a link Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Har en politiscanner, men har bare fått inn taxien med den. Bor ikke i byen og antenna er litt kort, så det er ikke mye jeg får inn. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hørte på noe greier i winamp en gang men det var ikke så utrolig interresant at jeg gadd å høre noe leneg på det.. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Kanskje noen har ei liste over frekvenser ? Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Har en ip på Winamp, bergen politikammer tror jeg der var Edit: sitter og hører på det nå, en beruset mann som har trynet Endret 21. oktober 2004 av Jungldyr Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Kanskje noen har ei liste over frekvenser ? Jeg har, et sted. Skal prøve å finne den til imorgen. Må bare få posten under mine innlegg. http://www.scannernytt.net/downfile83 <-- der Endret 21. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
total Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 link til streaming: http://politi.oslocity.org/index.no.html Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Har en ip på Winamp, bergen politikammer tror jeg der var Edit: sitter og hører på det nå, en beruset mann som har trynet Kan du dele? Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Link til den jeg hører på nå : http://pinky.linconsult.no:81/politiet.mp3 Endret 21. oktober 2004 av Jungldyr Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 http://www.scannernytt.net/downfile83 <- la til ny post siden det var mange nye etter min siste Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hva må jeg ha for å høre på politiradioen da? Trykker på linkene deres, men kommer ikke noe radio her i gården nei. Trenger jeg winamp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Der lærte jeg meg akkurat navnet på et fyllesvin. Jaja. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg hører på Oslo, siden det er den byen som relaterer til meg. Noen som hører på samme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg hører på Oslo, siden det er den byen som relaterer til meg. Noen som hører på samme? Jepp, var plutselig litt liv her. Tulleringing, knivrisping og psykatriske pasienter uten penger. Mindre aktivitet enn jeg hadde ventet, dog. Noe som strengt tatt er godt tegn. Men det er vel også begrenset hvor mye man kommuniserer under hvert oppdrag. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hehehe ja satt og hørte på den eg og. Tok en stund før eg merket at det var oslo politiet som eg hørte på. Could care less om det som skjer i oslo. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hehehe ja satt og hørte på den eg og. Tok en stund før eg merket at det var oslo politiet som eg hørte på. Could care less om det som skjer i oslo. Vel, I couldn't care less om Bergen. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 politi radio er mest morro i helgene....hørte på en gang,og da var det en kar som blei stikki ned 200 meter fra der jeg bor.... skummelt Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 politi radio er mest morro i helgene....hørte på en gang,og da var det en kar som blei stikki ned 200 meter fra der jeg bor.... skummelt Sprang ikke bort for å sjekke ut situasjonen da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå