Gå til innhold

Naturbilder fra NordNorge..

Jazman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut som det er laga digitalt. Var ganske kult

Det skyldes antakelig lang lukkertid. Omtrent samme effekt kan du se på mitt bilde her: http://foto.no/cgi-bin/bildekritikk/vis_bilde.cgi?id=137627

Ellers Jazman, pent bilde ja. Du har også mange flotte bilder på siden din. Veldig spent på om dyrebildene (av bjørn og diverse andre dyr) er tatt ute i naturen eller i en dyrepark - hvis det er fra en dyrepark bør du skrive det på siden. Pene bilder er det uansett.

Endret av anderfo
Lenke til kommentar

Hm, det var dessverre ganske daffe farger etter mitt skjønn - synes også at den grå

rammen forsterket inntrykket. Jeg likte heller ikke fonten.

Men for å slippe å bli flamet for mitt egentlige fontvalg (Bitstream Vera *elske*) så tok

jeg en som lignet på din. - Rammen ble, ehm. Ikke noe særlig bra, - men den er der for å

vise svart ramme istedenfor grå - som jeg synes passet bilde bedre.

Ellers så endret jeg som sagt litt på blassheten til bildet, - jeg tweaket først svart og hvit,

så grønn - og til slutt måtte jeg tyne litt mer blå utav vannet. - Er ikke sikkert du liker

det, men jeg synes bildet ditt føler seg litt bedre i en sterkere fargeprakt. Jeg har heller

ikke tweaket det nok etter min mening, - men det var en rask «fiks». Så håper jeg at den

kan hjelpe deg til å se tingene jeg synes var svakt med bildet ditt slik det framsto.

Motivsmessig synes jeg at det var litt mange «grå» grener i bildet, som forstyrret det

hele. Bildet er også klassisk, har sett mange liknende. Jeg undrer litt over utsnittet,

jeg føler det kanskje burde blitt tatt mer til venstre? :)

post-209-1098557940_thumb.jpg

Endret av Velmont
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...