Jazman Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Her er ett av bildene mine jeg tok i sommer. Du finner flere på nettsiden min.. http://home.no.net/jiha2/index.html Jazman Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Ser ut som det er laga digitalt. Var ganske kult Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Meget pent bilde! Har kikka på siden din også, pent! Til deg som sier han har laget dem digitalt: Ja det har han! Han har jo Canon 10D! Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Ser ut som det er laga digitalt. Var ganske kult Det skyldes antakelig lang lukkertid. Omtrent samme effekt kan du se på mitt bilde her: http://foto.no/cgi-bin/bildekritikk/vis_bilde.cgi?id=137627 Ellers Jazman, pent bilde ja. Du har også mange flotte bilder på siden din. Veldig spent på om dyrebildene (av bjørn og diverse andre dyr) er tatt ute i naturen eller i en dyrepark - hvis det er fra en dyrepark bør du skrive det på siden. Pene bilder er det uansett. Endret 21. oktober 2004 av anderfo Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Hm, det var dessverre ganske daffe farger etter mitt skjønn - synes også at den grå rammen forsterket inntrykket. Jeg likte heller ikke fonten. Men for å slippe å bli flamet for mitt egentlige fontvalg (Bitstream Vera *elske*) så tok jeg en som lignet på din. - Rammen ble, ehm. Ikke noe særlig bra, - men den er der for å vise svart ramme istedenfor grå - som jeg synes passet bilde bedre. Ellers så endret jeg som sagt litt på blassheten til bildet, - jeg tweaket først svart og hvit, så grønn - og til slutt måtte jeg tyne litt mer blå utav vannet. - Er ikke sikkert du liker det, men jeg synes bildet ditt føler seg litt bedre i en sterkere fargeprakt. Jeg har heller ikke tweaket det nok etter min mening, - men det var en rask «fiks». Så håper jeg at den kan hjelpe deg til å se tingene jeg synes var svakt med bildet ditt slik det framsto. Motivsmessig synes jeg at det var litt mange «grå» grener i bildet, som forstyrret det hele. Bildet er også klassisk, har sett mange liknende. Jeg undrer litt over utsnittet, jeg føler det kanskje burde blitt tatt mer til venstre? Endret 23. oktober 2004 av Velmont Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå