Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Radar/Laser-detektor - Muligheter? Pris?

[ReXoR]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes veldig mange forskjellige apperater som det hevdes kan gjøre disse tingene.

Men det er i de fleste tilfeller uvist om de fungerer, noen skal være testet av diverse blader osv men det er ellers dårlig dokumentasjon på disse innrettningene.

Nei spar penger og ikke kjøp slikt tull.

Lenke til kommentar

Har en venn som har en slik, han var på vei hjem fra Sverige. Sugen på å spise varme ribber, fløt han på motorveien i 140. Pluttselig begynte den å pipe som bare f*** og han kasta seg på bremsen og reduserte til 90. Noen hundre meter foran satt det to politimenn på ei bru med laser. og noen flere metere kjørte han forbi en 5-6politi folk uten å bli vinket inn...

Lenke til kommentar
Husk, noen av disse, om ikke alle reagerer på skyvedører, som er f.eks på bensinstasjoner ol.

gneller som faen når de går opp og igjen

Man kan kanskje skru ned lyden eller helt av når man er på bensinstasjonene.. Det er lissom ikke det store bruksområdet akkurat der.. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjørt rundt med en slik en for en stund siden. Funka fett den, som regel var det ikke "feil-alarm". Når den begynnte å skrike senket jeg farten og etter noen hundre meter stod politiet klar med laseren.

Fjernet den når det ble ulovlig. Dumt med bot, sure penger. :hrm:

Lenke til kommentar

de fleste må du ha ved vinduet og er nødt til å fjerne ja, ser de deg med det blir det bot.. men toppmodellen på siden jeg posta litt lenger opp så er topp-modellen fastmontert i bilen (den jeg skal ha =)) Da slipper du det problemet med å fjerne den hver gang du låser bilen/den piper

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...