Matsemann_ Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Heisann, Jeg har en Hp Pavilion ze4400, og jeg får den ikke på nett. Jeg har hatt den på nett mange ganger tidligere og kjørte trådløst hjemme. jeg tror trådløs kortet mitt er i stykker men får ikke den på nett via tråd heller. når jeg setter i tp`n står den bare å blinker at jeg har puttet den i og tatt den ut... puttet den i og tatt den ut mange ganger i sekundet! det er ikke noe galt med tp`n da jeg bruker den i denne maskinen, men jeg hadde den på nett hjem til en kamerat med tp kabel.... hva er det som skjer med lappen min? Mvh Mats Larsen Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Mange ting som kan forårsake problemet ditt, enkleste er å kjøre recovery cdèn, da får du en clean install av windows, har du samme problem da skyldes det kanskje feil på wlan eller pc. Ivertifall et sted å begynne.. Lenke til kommentar
Matsemann_ Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Jess. har sendt bud etter den nå Takk for tipsett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå