Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Har dere noen råd til en som ikke vil ende opp med å være på dataen hele tiden? Jepp: slutt å henge her. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Var ikke på skolen denne uken. Så jeg satt ved PCen ca 14-16 timer per dag. Når det er skole pleier jeg begrense det til ca 7-8 timer. Ganske gjennomsnitlig for en geek vil jeg tippe. Endret 22. oktober 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Var ikke på skolen denne uken. Så jeg satt ved PCen ca 14-16 timer per dag.Når det er skole pleier jeg begrense det til ca 7-8 timer. Wow. 14-16 timer til dagen, er litt det Men ofte sånn om man er syk eller "syk" :!: Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Edit: Og hva med en evt kjæreste.. må han/hun lide for dataen?+ Hadde det bare vært så vel.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Ingen sosiale ting, treninger, venner o.l etter skole/jobb.. Edit: Og hva med en evt kjæreste.. må han/hun lide for dataen?+ Jeg har jobb og trener 3 ganger i uken + kamp (litt lite med det i det siste). Dama får virkelig merke det, ja. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Ingen sosiale ting, treninger, venner o.l etter skole/jobb.. Edit: Og hva med en evt kjæreste.. må han/hun lide for dataen?+ Jeg har jobb og trener 3 ganger i uken + kamp (litt lite med det i det siste). Dama får virkelig merke det, ja. Hvordan mekker du da 15 timer med pc daglig?? Edit: Mener ikke å være slem/kritisk eller no, men skjønner bare ikke hvordan noen av dere har tid til å tilbringe 10 timer med data og slik daglig. og må ellers si at du virker som en genial fyr wh1te.. Det du skriver om film og slikt er bare helt topp! Endret 22. oktober 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 fra klokka 13:00 til nå 22:18... skal i hvertfall sitte oppe 2 timer til... 9 t - 18 min Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Antar at jeg har sittet 5 timer forran pc'n i dag. Ikke så mye som jeg faktisk pleier, men er jo positivt det Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Off ja.. har blitt en del timer på meg også i dag.. Mne nå legger jeg meg.. God natt da alle sammen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Alt for lenge. Når jeg slutter 15:30 er jeg hjemme igjen 16:45. Da er det maraton frem til 23-00-01. I helgene sitter jeg kanskje fra 12-02? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hele tiden, i dag har jeg faktisk ikke suttet mer enn kanskje 5timer, men vanligvis er det vel ca fra 4-5 - 11 med noen pauser. Jeg har ingen jobb så det er ikke alt for mye jeg har å gjøre på Trenger 3 ganger i uken da. Og tar ofte en tur innom byen Lenke til kommentar
highlander Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) boom, I'm hit. Endret 22. oktober 2004 av highlander- Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 sitter altfor mye.. 6-12 timer daglig... er SINNSYKT lei av å bare hoppe rundt i forum, også er ikke spillene det de en gang var.. jeg bare sitter her, uansett å kjedelig det er... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 sitter altfor mye.. 6-12 timer daglig...er SINNSYKT lei av å bare hoppe rundt i forum, også er ikke spillene det de en gang var.. jeg bare sitter her, uansett å kjedelig det er... Helt enig. Spillene var mye kulere før Men skal ikke klage over nåtidens spill heller da Uansett, sitter her jeg også, om jeg kjeder meg eller ei. Tragisk Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Akurat som Jonas sa. Data og IT har nårr langt, men det er det som er framtiden. Vi har ikke kommet til slutten, tvert imot. Vi har kommet ganske kort. Alle de somk er flinke med data og er arbeidsvillige, kan komme langt i IT bransjen Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) tja... er jo på skulen og der er det ikkje mye data.... så når jeg kommer heim er det lekser ... og så middag. og derretter er det data ... til jeg legger meg.... 6 timer.... av og till helgene 8 timer... og vanli 4 timer hver dag... EDIT: han dere leifen asso hater han Endret 24. oktober 2004 av Litejk Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg er sikkert opp i over tolv timer foran datamaskinen daglig, om ikke mer. Lurer litt på hva jeg driver med? Lenke til kommentar
notnA Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg er sikkert opp i over tolv timer foran datamaskinen daglig, om ikke mer. Lurer litt på hva jeg driver med? ja.... hva er det dere bruker mest tid på forran pcn? sitter sikkert 3-4t daglig selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå