mESA Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Filen c:\windows\system32\drivers\atapi.sys er åpen eller i bruk av et annet program. Lukk alle programmer og klikk prøv på nytt. Denne beskjeden kommer når jeg prøver og installere sp4 for windows 2000. Hvordan fikser jeg dette????? Jeg har bare win 2k og det er ikke på tale og installere xp. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Gått over 40 min no trur jeg, kan bumpe no, så dette er en bumb. Håper dere kan svare meg fort.... Endret 21. oktober 2004 av MeSa Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Er ikke maskinvarerelatert. Flyttes til kategori for Windows. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Filen c:\windows\system32\drivers\atapi.sys er åpen eller i bruk av et annet program. Lukk alle programmer og klikk prøv på nytt. Denne beskjeden kommer når jeg prøver og installere sp4 for windows 2000. Hvordan fikser jeg dette????? Jeg har bare win 2k og det er ikke på tale og installere xp. Cd clonings programmer slik som Daemon Tools og CloneCD osv bruker filen, for å fikse det må du avinstallere de eller deaktivere de (ikke sikker på om det hjelper). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå