Gå til innhold

kun 3pins vifter, trenger billig løsning.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom du vil gå for det BILLIGSTE, kan jeg si at du kan kutte kablene, avisolere dem med tenna (unngå slitasje på verktøy, som koster penger), tvinne alt sammen (rød på rød, svart på svart, gul glemmer vi, den vil vi ikke bruke noe tid/materiell på) og teiper over hele greia så den ikke kan forårsake noen kortslutninger.

Lenke til kommentar

Hei jeg holder på og lage meg en viftestyring selv nå, i deler har den kostet meg ca 80 kr inkl frakt, guide finner du her.

Jeg bestilte fra www.futurlec.com . Dette ble 80 kr, mot 350 eller noe fra elfa. Pakken kom på 4 dager, sendt i fra thailand, betalte med usd og firmaet ligger i australia(merkelig). Kan sikkert legge ut noen bilder etterhvert.

Mvh. Håvard

Endret av Howard_
Lenke til kommentar
ingen som veit noe om Denne here?

-vil den funke sånn jeg vil?

den der burde gå helfint den ;) bare skru løs slotten til pci porten slik at det kun er kretskortet igjen, så kjøper du en eller anne type av en liten boks fra claser eller noe sånt som kretskortet får plass i. lim kretskortet fast og skjær ut små hull i boksen til de forskjellige 3 pinspluggene og et hull til 4 pinnen. det er en helt kurrant løsning som også blir seendes stilig ut ;)

Lenke til kommentar

Er jo veldig lett å ordne en viftestyring selv da.. Skal selv ordne en som justerer vifte hastighetene etter temp i kabinettet.

men det finnes jo mange lettere måter å gjøre det på, finnes jo en guide på dette forumet.

om du vil, kan du jo klippe kablene, og feste ledningene i drevkontakter som du kjøper på clas'n elns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...