Heatsink Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) har akkurat fått viftene mine og de har alle 3 pins kontakt ( ) foreløpig er det 4 men det kommer flere til etterhvert. hva er den beste rimelige løsningen for å få igang alle viftene? Endret 25. oktober 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Dersom du vil gå for det BILLIGSTE, kan jeg si at du kan kutte kablene, avisolere dem med tenna (unngå slitasje på verktøy, som koster penger), tvinne alt sammen (rød på rød, svart på svart, gul glemmer vi, den vil vi ikke bruke noe tid/materiell på) og teiper over hele greia så den ikke kan forårsake noen kortslutninger. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 HVa med en viftestring til litt over 200kr, er dette ett alternativ? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Du kan lett lage ein viftestyring selv også! Ein guide, men ikkje den beste Ole-Johan Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 denne her noe å satse på? Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Joda, men husk at det da blir eksternt. Men du kan jo evt. la den ligge og slenge i kabinettet eller evt. ha en "åpen" PCI slot der du kan trekke ledningene gjennom. Den greia har ikke noen annen funksjon enn strømforgrener såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Hei jeg holder på og lage meg en viftestyring selv nå, i deler har den kostet meg ca 80 kr inkl frakt, guide finner du her. Jeg bestilte fra www.futurlec.com . Dette ble 80 kr, mot 350 eller noe fra elfa. Pakken kom på 4 dager, sendt i fra thailand, betalte med usd og firmaet ligger i australia(merkelig). Kan sikkert legge ut noen bilder etterhvert. Mvh. Håvard Endret 22. oktober 2004 av Howard_ Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 hvor mange vifter er det snakk om? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 4-6 vifter (altså plass til fire men det blir plass til 6) Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 hvorfor er det laga sånn da? det er da vel ingen som har bruk for vifter utenfor kabinettet eller har den en annen funskjon? trenger svar nå..skal bestille Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 ingen som veit noe om Denne here? -vil den funke sånn jeg vil? Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Du kan jo dra ledningene tilbake igjen i en tom pci slot. Men det virker jo bare dumt, ikke sant? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 ingen som veit noe om Denne here? -vil den funke sånn jeg vil? den der burde gå helfint den bare skru løs slotten til pci porten slik at det kun er kretskortet igjen, så kjøper du en eller anne type av en liten boks fra claser eller noe sånt som kretskortet får plass i. lim kretskortet fast og skjær ut små hull i boksen til de forskjellige 3 pinspluggene og et hull til 4 pinnen. det er en helt kurrant løsning som også blir seendes stilig ut Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 jeg finner sikkert på noe, hvis ikke får den bare ligge løst inne i kabinettet et sted Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 jeg finner sikkert på noe, hvis ikke får den bare ligge løst inne i kabinettet et sted Kunne jo som sagt modifisert den "fordeleren" fra Microplex. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 jeg finner sikkert på noe, hvis ikke får den bare ligge løst inne i kabinettet et sted Kunne jo som sagt modifisert den "fordeleren" fra Microplex. *kremt les min post kremt* Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 *kremt les min post kremt* det var det jeg gjorde, ville bare si at jeg kom til å gjøre det du sa Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 mente ikke deg, men mente han LOZER Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Er jo veldig lett å ordne en viftestyring selv da.. Skal selv ordne en som justerer vifte hastighetene etter temp i kabinettet. men det finnes jo mange lettere måter å gjøre det på, finnes jo en guide på dette forumet. om du vil, kan du jo klippe kablene, og feste ledningene i drevkontakter som du kjøper på clas'n elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå