Gå til innhold

Skole prosjekt, kabinett i tre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg holder på og flytte så jeg får ikke lagt ut bilde eller lest så veldig mye... Men jeg prøver å være her så ofte jeg kan på skolen!

Jeg har tegnet tegninger i scetchup, og kan legge dem ut snart! Men jeg er enda usikker på hva slags tre jeg skal bruke.... Kan snekker'n komme med et råd der? Har tenkt til å bruke 2,5x2,5 cm som ramme, og 2cm tykke plater.

Har tenkt til å gjøre de siste justeringene i ScetchUp, så kjøper jeg inn noen varer!

Tipper den blir ca 68cm lang... og kanskje opp til 40 cm høy...

Spec:

Duron 460Mhz

Abit BH6

50GB HDD

52X CD-ROM

Floppy

Compaq PSU 230W(tror jeg)

Rage Furu 128 32MB

EDIT: Tror ikke det er Bill Gates....

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar

jeg skal åsso lage trekabinett på sløyden. har laget teinging og alt. bare til å vente til onsdag nå :)

Hehe snekker'n, da sku ikkje forundre meg. men kista va seriøst heftig.

Endret av CiXoT
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Beklager at det ikke har kommet opp noen bilder, enda... Harn fått internett tilbake, så jeg regner med at det kommer noen i kveld...

Jeg har foreløbig snekra sammen kassen og lokket. Det er sparklet. Jeg mangler men på kassa og lister rundt cd-rom opningene.

Har enda ikke begynt å male, så jeg får ta et lynkurs.... :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ja...

Har fått Internett tilbake. Men jeg har mistet alle scetshup tegningene mine etter systemkrasj... På to pcer samtidig, det er uflaks, det!

Alle sammen har fått utsatt til 15 mars, 15 dager til! Men jeg skal være burte hele vinterferien, så jeg får nok ikke gjort så mye da. (Skal til tyskland, så jeg kan ikke ta den med meg...)

Og her kommer noen bilder :D

(Trykk på bilde for å forstørre...)

tmbDSC00263.JPG

tmbDSC00264.JPG

tmbDSC00265.JPG

Som man kan se er det ikke rosemalt enda... Og jeg har ikke tenkt til å gjøre all verdens ut av det...Tipper det bare blir et par kruseduller i hvert hjørne av kassa :p

Og på lokket skal det stå:

\\BLACKSLASH

anno. 2005

Lenke til kommentar
Var absolutt ikke dårlig det der! Du skal vel pusse og sparkle lokket, sånn at det blir rundere?

Sparkle, pusse, sparkle, pusse, sparkle, pusse, sparkle, pusse, sparkle, pusse, sparkle, pusse, sparkle, pusse... Ja, det skal jeg :D

EDIT: Virker hos meg, bare tregt...

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar
EDIT: Det ble fint, men lokket ser ikke helt rundt ut. Litt kantete rett og slett.

Ja.. Det er jo lagd av flere små plankebiter da ;)

Men jeg regner med å få pusset litt ned, slik at det blir rundere!

Idag har jeg lakket cdrom- og floppydiskfrontene grønne, så jeg håper at de blir litt mindre diskre...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Vet, det var en feil... Jeg fant ingen som kunne kutte opp lokket nøyaktig for meg. Så jeg måtte bruke en sirkelsag på skolen, og det var ikke mulig å stille den inn nøyaktig! Men jeg har festet en list der, som jeg gjorde litt etter at bilde ble tatt. Så nå ser det ok ut...

Lenke til kommentar

Vet, det var en feil... Jeg fant ingen som kunne kutte opp lokket nøyaktig for meg. Så jeg måtte bruke en sirkelsag på skolen, og det var ikke mulig å stille den inn nøyaktig! Men jeg har festet en list der, som jeg gjorde litt etter at bilde ble tatt. Så nå ser det ok ut...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...