Efreet Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Uff, slike kister er litt freaky. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hvem ligger nedi?? Bill Gates ? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Jeg holder på og flytte så jeg får ikke lagt ut bilde eller lest så veldig mye... Men jeg prøver å være her så ofte jeg kan på skolen! Jeg har tegnet tegninger i scetchup, og kan legge dem ut snart! Men jeg er enda usikker på hva slags tre jeg skal bruke.... Kan snekker'n komme med et råd der? Har tenkt til å bruke 2,5x2,5 cm som ramme, og 2cm tykke plater. Har tenkt til å gjøre de siste justeringene i ScetchUp, så kjøper jeg inn noen varer! Tipper den blir ca 68cm lang... og kanskje opp til 40 cm høy... Spec: Duron 460Mhz Abit BH6 50GB HDD 52X CD-ROM Floppy Compaq PSU 230W(tror jeg) Rage Furu 128 32MB EDIT: Tror ikke det er Bill Gates.... Endret 7. januar 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
CiXoT Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) jeg skal åsso lage trekabinett på sløyden. har laget teinging og alt. bare til å vente til onsdag nå Hehe snekker'n, da sku ikkje forundre meg. men kista va seriøst heftig. Endret 9. januar 2005 av CiXoT Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Skal kjøpe materialer idag.... Og jeg håper at de Maxbo kan kutte det opp for meg! Hvis ikke må jeg kutte det opp selv. Skolen har to båndsager, men bare en av dem kan kutte i vinkel, den andre er en stålsag., så jeg vet ikke hvordan det går! Lenke til kommentar
Berdiin Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hvordan går det? Får vi no bilder eller? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Beklager at det ikke har kommet opp noen bilder, enda... Harn fått internett tilbake, så jeg regner med at det kommer noen i kveld... Jeg har foreløbig snekra sammen kassen og lokket. Det er sparklet. Jeg mangler men på kassa og lister rundt cd-rom opningene. Har enda ikke begynt å male, så jeg får ta et lynkurs.... Lenke til kommentar
flabben Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Kult, jeg fikk ikke lov til å lage kabbis av lærern jeg! Han mente det bare var en firkanta boks uansett! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Det blir hva du gjør det til... vettu Har problemer med å få opp internett hjemme. Problemer mellom modeme og CanalDigital. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Ja... Har fått Internett tilbake. Men jeg har mistet alle scetshup tegningene mine etter systemkrasj... På to pcer samtidig, det er uflaks, det! Alle sammen har fått utsatt til 15 mars, 15 dager til! Men jeg skal være burte hele vinterferien, så jeg får nok ikke gjort så mye da. (Skal til tyskland, så jeg kan ikke ta den med meg...) Og her kommer noen bilder (Trykk på bilde for å forstørre...) Som man kan se er det ikke rosemalt enda... Og jeg har ikke tenkt til å gjøre all verdens ut av det...Tipper det bare blir et par kruseduller i hvert hjørne av kassa Og på lokket skal det stå: \\BLACKSLASH anno. 2005 Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Var absolutt ikke dårlig det der! Du skal vel pusse og sparkle lokket, sånn at det blir rundere? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Bildene kommer ikke hos meg Jepp, tregt er ordet. Tok minst 4 minutter.. EDIT: Det ble fint, men lokket ser ikke helt rundt ut. Litt kantete rett og slett. Endret 16. februar 2005 av LordZyfeX Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Var absolutt ikke dårlig det der! Du skal vel pusse og sparkle lokket, sånn at det blir rundere? Sparkle, pusse, sparkle, pusse, sparkle, pusse, sparkle, pusse, sparkle, pusse, sparkle, pusse, sparkle, pusse... Ja, det skal jeg EDIT: Virker hos meg, bare tregt... Endret 16. februar 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 EDIT: Det ble fint, men lokket ser ikke helt rundt ut. Litt kantete rett og slett. Ja.. Det er jo lagd av flere små plankebiter da Men jeg regner med å få pusset litt ned, slik at det blir rundere! Idag har jeg lakket cdrom- og floppydiskfrontene grønne, så jeg håper at de blir litt mindre diskre... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hvem ligger nedi?? Bill Gates ? hehe :!: jeg tror dette kan bli fett, får vi en worklog på det eller? Lenke til kommentar
Migr Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 som en bregavelseskiste i miniatur? Nei... Ikke det Som denne: Eller kansje denne hadde vært noe?? Nice Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Nå er faktsik prosjektet ferdig... Jeg festet siste listen noen få minutter før innlevering... Her er et bilde! Jeg malte litt rosemlaing dagen før innlevering på noen få minutter, resultat der etter... EDIT: Jeg har ikke bilde hvor listen foran er, så den ser litt rar ut... Endret 15. mars 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Det så ut som lokket ble litt lite... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Vet, det var en feil... Jeg fant ingen som kunne kutte opp lokket nøyaktig for meg. Så jeg måtte bruke en sirkelsag på skolen, og det var ikke mulig å stille den inn nøyaktig! Men jeg har festet en list der, som jeg gjorde litt etter at bilde ble tatt. Så nå ser det ok ut... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Vet, det var en feil... Jeg fant ingen som kunne kutte opp lokket nøyaktig for meg. Så jeg måtte bruke en sirkelsag på skolen, og det var ikke mulig å stille den inn nøyaktig! Men jeg har festet en list der, som jeg gjorde litt etter at bilde ble tatt. Så nå ser det ok ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå