x871kx6167ss7 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hei! På min skole skal jeg ha et prosjekt i Kusnt Og Håndtverk. Det skal være ferdig 1. mars. Jeg har tenkt til å lage en PC, i tre. Jeg har også tenkt til å bruke rose - eller "eventyr" maling. Så jeg kommer kanskje til å spøre noen spørsmål, komme med noen bilder o.l etter hvert... Mitt første spørsmål er: Er det noen som vet om noen bra sider som kan gi meg "inspirasjon" om hvordan man kan male rose - og "eventys" maling? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Søk etter div. eventyr og slikt på google. Der er alt sammlet. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Sjekk gule sider om det er noen i distriktet ditt som rosemaler. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Dette var eneste jeg fant Så ikke så lovende ut... Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Sjekk ut denne linken rosemaling Du kan jo se om noen av disse bor i nærheten av deg. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg ville i dette tillfellet kanskje vurderer å bruke bøker Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Jeg var ganske heldig. Skal også få rosemalt kabinettet mitt og fant ut at ei av Norges beste rosemalere bor ca.1km fra der jeg bor. Jeg har ikke fått levert det inn enda for hun skal ha to utstillinger og et par andre oppdrag, men om to uker står jeg uten kabinett for en liten periode. Oi som jeg gleder meg! Edit: ÅÅh... jeg bommet litt. Du skal male selv. Jeg trodde du skulle levere det inn og få det malt av en profesjonell. Aja, så feil er det mulig å lese. Lykke til med malinga! Endret 22. oktober 2004 av Skjalg85 Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Sjekk ut denne linken rosemaling Du kan jo se om noen av disse bor i nærheten av deg. Hmm... desverre, fant ingen Men, min bestemor bor i Valle, Setesdal... Der er det tonnevis meg gamle damer(bare)... Og det er sikkert mange av dem som kan noe om rosemaling... Kanksje jeg kan snakke med en der, neste gang jeg er der... Dersom det ikke er for sent! Men jeg tipper at jeg prøver å finne noen bøker på biblioteket, selv om det ikke blir det samme som en som virkelig kan det og kan vise meg det... Takk for alle svar! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Nå har planleggingen kommet videre. Jeg har nå bestemt meg(sansynligvis) hvordan formen skal være! Jeg tenkte meg en liten kiste. Alle utganger skal komme på underiden av kisten(som selvfølgelig har ben). Det er meningen at den skal stå med langsiden mot deg og man skal ha mulighet for å vippe ned langsiden. På langsidedelen som man vipper, ned skal tastaturet være festet! Det skal også virke som et lokk for knappene og cdrom'en. Så når den er sammenklappet er det ingen knapper som synes! Og selvfølgelig skal det rosemales HKet er bittelite! 23x23cm! Og det er kjempegammelt. Den kommer til å kjøre en 120Mhz prosessor, 128 ram, liten hdd(2 -4gb.er ikke sikker) Får gjøre ferdig tegningene snart og begynne å bygge! EDIT: Når jeg skal begynne å tegne i målestokk skal jeg som om jeg får konstruert det slik at det er plass til en liten cd-hylle i lokket! Endret 25. november 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Ranzor Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) vell tre... blir ikke det sykt tungt og bære med seg på si lan?? men høres stilikt ut har du fått begynt på kabinettet? legge ut bilder?? Endret 26. november 2004 av Ranzor Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Her kan du kanskje få malt PCen din, hvis ikke det er for langt unna da.. z1Ob Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 vell tre... blir ikke det sykt tungt og bære med seg på si lan?? men høres stilikt ut har du fått begynt på kabinettet? legge ut bilder?? Som du kan se så har jeg ikke den villeste spec'en på pc'en! Så det blir nok ikke så mye programmer på den! Har begynt å tegne litt! Regner med at jeg begynne rå bygge om en uke, dersom jeg får materialer , da... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Nå har planleggingen kommet videre. Jeg har nå bestemt meg(sansynligvis) hvordan formen skal være! Jeg tenkte meg en liten kiste. Alle utganger skal komme på underiden av kisten(som selvfølgelig har ben). Det er meningen at den skal stå med langsiden mot deg og man skal ha mulighet for å vippe ned langsiden. På langsidedelen som man vipper, ned skal tastaturet være festet! Det skal også virke som et lokk for knappene og cdrom'en. Så når den er sammenklappet er det ingen knapper som synes! Og selvfølgelig skal det rosemales HKet er bittelite! 23x23cm! Og det er kjempegammelt. Den kommer til å kjøre en 120Mhz prosessor, 128 ram, liten hdd(2 -4gb.er ikke sikker) Får gjøre ferdig tegningene snart og begynne å bygge! EDIT: Når jeg skal begynne å tegne i målestokk skal jeg som om jeg får konstruert det slik at det er plass til en liten cd-hylle i lokket! som en bregavelseskiste i miniatur? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Nå har planleggingen kommet videre. Jeg har nå bestemt meg(sansynligvis) hvordan formen skal være! Jeg tenkte meg en liten kiste. Alle utganger skal komme på underiden av kisten(som selvfølgelig har ben). Det er meningen at den skal stå med langsiden mot deg og man skal ha mulighet for å vippe ned langsiden. På langsidedelen som man vipper, ned skal tastaturet være festet! Det skal også virke som et lokk for knappene og cdrom'en. Så når den er sammenklappet er det ingen knapper som synes! Og selvfølgelig skal det rosemales HKet er bittelite! 23x23cm! Og det er kjempegammelt. Den kommer til å kjøre en 120Mhz prosessor, 128 ram, liten hdd(2 -4gb.er ikke sikker) Får gjøre ferdig tegningene snart og begynne å bygge! EDIT: Når jeg skal begynne å tegne i målestokk skal jeg som om jeg får konstruert det slik at det er plass til en liten cd-hylle i lokket! som en bregavelseskiste i miniatur? Nei... Ikke det Som denne: Lenke til kommentar
Peer6548 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hei! På min skole skal jeg ha et prosjekt i Kusnt Og Håndtverk. Det skal være ferdig 1. mars. Jeg har tenkt til å lage en PC, i tre. Jeg har også tenkt til å bruke rose - eller "eventyr" maling. Så jeg kommer kanskje til å spøre noen spørsmål, komme med noen bilder o.l etter hvert... Mitt første spørsmål er: Er det noen som vet om noen bra sider som kan gi meg "inspirasjon" om hvordan man kan male rose - og "eventys" maling? rosemaling, skal du ha med deg dette kabinette på lan, bare lurer :!: Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hei! På min skole skal jeg ha et prosjekt i Kusnt Og Håndtverk. Det skal være ferdig 1. mars. Jeg har tenkt til å lage en PC, i tre. Jeg har også tenkt til å bruke rose - eller "eventyr" maling. Så jeg kommer kanskje til å spøre noen spørsmål, komme med noen bilder o.l etter hvert... Mitt første spørsmål er: Er det noen som vet om noen bra sider som kan gi meg "inspirasjon" om hvordan man kan male rose - og "eventys" maling? rosemaling, skal du ha med deg dette kabinette på lan, bare lurer :!: Hvis du her kun for å disse andre sine meninger om hva som kan være fint, så gå ett annent sted. En casemod trenger ikke å være at man stapper alt av farger på microplex inn i pcen Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Det er kult med noe annet enn masse lys og blinkende LED's i dataen... Lykke til Lenke til kommentar
phreak-z Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hei! På min skole skal jeg ha et prosjekt i Kusnt Og Håndtverk. Det skal være ferdig 1. mars. Jeg har tenkt til å lage en PC, i tre. Jeg har også tenkt til å bruke rose - eller "eventyr" maling. Så jeg kommer kanskje til å spøre noen spørsmål, komme med noen bilder o.l etter hvert... Mitt første spørsmål er: Er det noen som vet om noen bra sider som kan gi meg "inspirasjon" om hvordan man kan male rose - og "eventys" maling? rosemaling, skal du ha med deg dette kabinette på lan, bare lurer :!: Hvis du her kun for å disse andre sine meninger om hva som kan være fint, så gå ett annent sted. En casemod trenger ikke å være at man stapper alt av farger på microplex inn i pcen tror ikke han mente noe vondt med det han sa, tror heller han tenkte sånn som meg.. bare tenk deg ansiktet på alle CS folka med ferdigmodda raidmax towers osv. tenk deg trynet når de får se at du kommer med rosemalt pc... :!: men hvis du får det til skikkelig tror jeg at det kan bli dritstiligt! så stå på!! Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 som en bregavelseskiste i miniatur? Nei... Ikke det Som denne: Eller kansje denne hadde vært noe?? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Den kista hadde nok fått mange til å sperre opp øynene, drit rått :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå