Goodall Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Noen som ser på det? IKKE LES MER HVIS DU IKKE HAR SETT EPISODEN, men har planer om å gjøre det Etter dagens episode er jeg sterkt i tvil om jeg kommer til å følge med på det mer Jeg mener fy f*** å til h***** møkka greier, 2 av folka saborterer, ødelegger gjør alt for at de ikke skal klare oppdraget, noe som medfører at 2 fikk -15 poeng. Var det de to dustene som gjorde alt for ødelegge? Nei da, men de fikk trekke hvem som skulle få de poengene, med andre ord dem kom videre Håper for guds skyld at ingen av de 2 vinner, har sett mange dårlige tapere i mitt liv, men de 2 gutta der, finnes det neppe noe som klarer og toppe Helt fram til i dag synes jeg 71 grader nord har vært et veldig bra program, men nå finner jeg ikke ord for hvor ræva det er. 2 stykker som prøver å ødelegge sykler og alt mulig skal få sjanse til å vinne bil synes jeg ikke mye om. Nei.....TV-Norge og 71 grader nord Endret 21. oktober 2004 av Goodall Lenke til kommentar
Musty Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 fint at du forteller hva som skjedde da.. jeg hadde ikke tid å se det i dag, så jeg har tatt det opp.. menmen.. kan jo glemme det nå.. gi beskjed om *spoilers* neste gang da.. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 fint at du forteller hva som skjedde da.. jeg hadde ikke tid å se det i dag, så jeg har tatt det opp.. menmen.. kan jo glemme det nå.. gi beskjed om *spoilers* neste gang da.. Sorry skal huske det til neste gang Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Det var jo denn eneste sjansen de hadde da:S , for å komme videre, hadde sikkert gjort d samma;)... *Edit: De fikk trekke ja, men de så jo ikke hva som sto på lappene de trakk:S Endret 21. oktober 2004 av sadogoat Lenke til kommentar
whaley Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 synes det de gjorde var helt greit jeg.. =) hadde de ikke gjort det, hadde en av de garantert gått ut.. men men, du får finne et annet program å følge med på Lenke til kommentar
robB Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Noe å være sint over da? Det er ett spill dei driver med, gjer alt for å vinne. Endret 21. oktober 2004 av robB Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 syns mange av de programmene blir kjedelige jeg.. bare krangling og sånn. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hadde situasjonen vært motsatt, hadde sikkert de gjort det samme. Og det virket jo. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Er greit at det er et spill, men i et spill må noen tape, og når folk skal gå så langt som å prøve ødelegge sykler og vrikelig lage en DÅRLIG stemmning, da er man en DÅRLIG taper. Synes ikke de er verdige vinnere med en sånn innsats Håper aldrig jeg blir en så dårlig taper som de 2 gutta der Så mye de poengterer at det er et spill, så bør de f**** meg tåle steken, er du med på leken får du tåle steken Ser dette vær dag i jobben, da jeg jobber i barnehage, mange barn har det veldig fint hvis alt er på dems premisser og alt går bra for de, med en gang det er litt motgang så raser værden sammen, ikke morro å se på. For å si det sånn, det er de barna som har det minst morro og minst leke kamerater. Ikke riktig vei på stien Endret 21. oktober 2004 av Goodall Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 syns det var helt fair gjort jeg.. det var den eneste muligheten de hadde til å komme videre. Og de klarte det... syns det var artig.. blir mere spennende å se på.. Men det jeg lurer på er de poengutregningene.. nå var det 7stk dvs 3 mot 4 og det meste de kan gi er -15 eller +15 og nå fikk hilde og torild(var det det hun het?) begge -15.. petter og christian og loon stemte alle på torild dvs at hun fikk -60 poeng.. men de andre var jo oxo 4 stk.. som stemte -60 på christian.. så hvorfor røyk torild ut den gangen da.. og det samme kommer jo til å skje neste gang.. når det er 3 mot 3... kommer en på hvert lag til å få -45 poeng.. hvordan velger de hvem som faller ut... ? ?? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 De kan vel bare gi poeng på en skala fra 1-15, ikke minus poeng. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 okay.. da ble det litt klarere... hehe.. skjønner egentlig ikke hvor jeg fikk.. minus poengene fra... Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Om ikke alle deltagere klarer oppgaven, blir det utdelt 2 vilkårlige -15 poeng. Hvem som helst kan få de. Den eneste sjansen Petter og Christian hadde for å overleve var å satse på å _ikke_ klare ukesoppgaven og at noen i den andre alliansen ville få disse vilkårlige minuspoengene. Og du sier de ikke fortjener vinne? Hvorfor sier du det? Celine har vel ikke gjort så forbanna mye har hun vel? Synes hun fortjener det mye mindre enn de to. Synes faktisk det er mesterlig gjort av gutta, og heier dem imål! Og det er faktisk nå det _virkelig_ begynner bli morro. Å se noen samarbeide med falske smil om munnen å late som om alle liker hverandre er jo skikkelig kjedelig. De er jo eneste som tør vise hva de føler og mener. Endret 22. oktober 2004 av DeeTee Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg syntes bare det gjør det litt ekstra gøy jeg.. De spiller spillet... den eneste sjansen de har til å fortsatt bli med i konkurransen er å sabotere.. Greit nok, det er slik reglene er. Tipper at reglene til neste år allikevel blir litt endret slik at man ikke kan gjøre som Petter og Christian! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå