Gå til innhold

hva er mest treff sikkert ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

colt er laget slik at den er kraftigre uten lyddemper og mer nøyaktig uten lydemper. Fordeler med lydedemperen er at det ikke er like lett å høre hvor det kommer fra, så derfor veier det egentlig litt opp i opp. Velg det du føler deg best med.

 

Når det gjelder kongen av nøyaktighet må det nok være mp5, close range vel og merke. Og glock. disse to sitter som superlim i trynet på fienden.

 

Ak er digg i 1shot mode, klarer du ikke treffe på de 3 første skuddene eller bursten, er det bare å gi opp. ikke fortsett og spray.. kulene er nærmere skyene enn bakken i så tilfelle, ta deg tid med ak. Det sparer du "liv" på.

Lenke til kommentar

Folke aksjonen mot ord deling. :p

Idiotisk tråd uansett. I teorien er spørsmålet her: "Hvilket våpen liker du best?"

Og så vidt jeg husker har vi en "Hvilket våpen liker du best?" tråd fra før.

 

For og ikke skli ut helt så:

M4a1 har mindre crosshair og er mer presis uten.

Og motsatt med. Dette er min oppfatning, ingen fasit. Døm selv, bruk det du liker best selv.

Lenke til kommentar
Uenig, du kan jo bare se på de røde dingsene som kommer opp når du blir skutt så skjønner du sånn omtrent hvor personen er hen.

Tar maks 1 sekund å finne ut hvor fienden er hvis du kjenner kartet og ser på de røde dingsene, hvor i veggen kulene treffer osv.

Skjønner no at det er ei stund sia eg har spelt cs.. :blush: røde dingser?

 

ga meg sånn ca på versjon 1? har spelt litt dog på 1.6 med skjold og det der...litt morsomt egentlig.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...