vanilla ice Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Jeg ble fortalt at obligatorske kjøretimer er 9.. før de nye reglene kommer.. oki Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hadde 12 kjøretimer + obligatorisk. Strøk på teori 2 ganger og stod første gang på oppkjøring;) Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) 5 kjøretimer + pluss det obligatoriske klarte teori og oppkjøring på første forsøk.. men nå er jeg uten lappen ,mista den i august, og får den igjen i slutten av mai hvis jeg klarer oppkjøringa ,regner med det skal gå greit.. Endret 24. januar 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
tvåførti Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 10 timer + obligatorisk sto på første både teori og oppkjøring slik var det ivertfall med det gamle systemet for et par måner siden: langkjøring. 3t glattkjøring:husker ikke helt, men det tok litt tid... mørkekjøring:2t forbikjøring:2t Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Det obligatoriske. Kjørte opp uten problemer. Syns de nye reglene er vel drøye. Det må da være grenser for hvor mye man skal igjennom før man får slippe til bak rattet på egenhånd, men dette blir jo ikke mitt problem. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 yes, besto teoriprøven idag! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 yes, besto teoriprøven idag! Var den vanskelig? Har selv planer om å ta den i løpet av uka som kommer eller neste. Lenke til kommentar
volvo1976 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) yes, besto teoriprøven idag! Var den vanskelig? Har selv planer om å ta den i løpet av uka som kommer eller neste. Teoriprøva er ikke vanskelig i det hele tatt..! Jeg hadde ikke lest for mye, men sto med grei margin på første forsøk..!! Prøv her på disse sidene: http://www.ufo-trafikk.no http://www.teoriproven.no tror også de har en liten en på http://www.vegvesen.no Endret 29. januar 2005 av volvo1976 Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 yes, besto teoriprøven idag! Var den vanskelig? Har selv planer om å ta den i løpet av uka som kommer eller neste. nei det var egentlig ganske enkelt. det står hvor mange svaralternativer som er riktige blant annet. kan gå over alle svar før du velger å avslutte, og du får vite om du har bestått eller ikke så fort du velger "Ja" på avslutt brukte 35min medregnet at jeg gikk over prøven 2 ganger før jeg avslutta Lenke til kommentar
JaguarXKR Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 9 timer + obligatorisk! Teoriprøve og oppkjøring bestått på første forsøk Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Obligatorsik + 3 eller 4t ekstra (husker ikke helt eksakt) Besto både teori og praksis på første forsøk Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 5 timer + det obligatoriske.. sto på den praktiske delen første gang men teorien strøyk jeg en gang Første kjørelæreren dro meg med på var glattkjøring Hadde tross alt øvelseskjørt i to år og kjørt flere bilcross løp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå