Gå til innhold

Hvor mange kjøretimer brukte du?

vanilla ice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper de som bare kjører minstekravet har massssssse øvekjøring med foreldre i tillegg.

Ville ikke likt å treft på dere i trafikken om dere bare hadde kjørt ~15 timer tilsammen før dere fikk lappen i flax-gevinst.

Synes det burde være slik at de som kjører opp i store byer automatisk måtte ha mer trening enn de som kjører opp på mindre steder (forutsatt at de som kjører opp på de mindre stedene ikke skal kjøre i store byer med en gang).

Lenke til kommentar

Ja, for et godt forslag. :roll:

Jeg har kjørt opp til "bylappen" jeg. Men du har vel bare kjørt opp til "bondelappen"?

hadde vel de obligatoriske timene og 2 dobbelttimer + 1 "oppvarmingstime" rett før jeg kjørte opp. Så pass deg for meg i trafikken, skorpio!

Lenke til kommentar

det er ikke 36 timer ekstra, men 36% dyrere....fra 9,5 til 16 eller 17.

jeg har hatt 1 time, og skal ha neste time til tirsdag. regner med 20 timer, sikkert litt over. har ikke kjørt mye bil fra før.

fyller i januar, så det er vel kanskje på tide å bli ferdig? teorikurset blei jeg ferdig med på torsdag, så teoriprøven kan jeg ta når som helst.

skal google litt etter noen tester så jeg kan ta dem, selv om jeg får gratis prøver hos alfa.

Lenke til kommentar
det er ikke 36 timer ekstra, men 36% dyrere....fra 9,5 til 16 eller 17.

jeg har hatt 1 time, og skal ha neste time til tirsdag. regner med 20 timer, sikkert litt over. har ikke kjørt mye bil fra før.

fyller i januar, så det er vel kanskje på tide å bli ferdig? teorikurset blei jeg ferdig med på torsdag, så teoriprøven kan jeg ta når som helst.

skal google litt etter noen tester så jeg kan ta dem, selv om jeg får gratis prøver hos alfa.

I posten "Nye serfikat regler etter nyttår?" står dette

....Teorien er ikke spesielt vanskelig, bare les litt på forhånd, og ta noen tester på www.teoriproven.no. De har også noen tester på www.bilmc.no. ...

Lenke til kommentar
Uansett synes det er for mye. Er 16 nå blir 17 i februar. Vil det da si at, vis jeg tar en kjøretime før nyttår så slepper jeg mange ekstra timer eller ?

Det vil være delevis rett.

Du kan starte å ta kjøretimer nå, og kjøre på gammel ordning ut neste år.

men, siden du ikke blir 18 år før Februar 2006 må du benytte deg av det nye systemet.

Lenke til kommentar
Uansett synes det er for mye. Er 16 nå blir 17 i februar. Vil det da si at, vis jeg tar en kjøretime før nyttår så slepper jeg mange ekstra timer eller ?

Det vil være delevis rett.

Du kan starte å ta kjøretimer nå, og kjøre på gammel ordning ut neste år.

men, siden du ikke blir 18 år før Februar 2006 må du benytte deg av det nye systemet.

Er det som er så genialt med å være født i 87 eller før ;):p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...