OysteinE Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hei! Jeg har et problem med min western digital Caviar (80gb) Når jeg starter opp datamaskin kommer det opp "lesefeil på disk trykk ctrl+alt+del før å starte på nytt. Dette skjer hver gang. Så åpnet jeg kabinette og kjente på hardisken idet den prøver å starte opp, jeg kan tydelig kjenne at cden "hakker" Disken prøver å spinne rundt men stopper brått. Er det en enkel reperasjon som jeg kan få gjort ved nærmeste pc-repratør? Håper på raskt svar ettersom dette er min boot disk å det hadde vært fint å kunne starte opp min egen maskin Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Gå inn her og last ned eit diagnose program og test den. Lite truligt at det er råd å redde den om den har slike symptom som du seier. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Leserhodet ditt er nok noe defekt. Det kam stoppe på bad sectors men eg vil anbefale ny disk. Lenke til kommentar
OysteinE Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Takker for de raske svarene! Har akkurat bestil meg ny WD raptor :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå