Gå til innhold

Larry - Magna Cum Laude

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må LucasArts brenne for å ha gått bort ifra denne klassiske måte å lage slike spill på. Overgangen til 3D har fom min del ødelagt hele sjangeren. DØD!

Vel, det er vel neppe 3D i seg selv som har ødelagt noe som helst, men snarere det at de fleste forsøkene på dette i eventyrspill har vært misinformerte og forholdsvis mislykkede.

Lenke til kommentar

Larry er ikke et spill folk spille for å nyte gameplayet eller den fine grafikken. Det folk er ute etter, er å gi Larry et nummer med hver eneste jente der. Og til slutt få se dem naken, så er moroa over. Men det kan godt hende dette er veldig morsomt. Selv synes jeg det ser artig ut. :D

Lenke til kommentar

eneste som MCL til ett Larry-spill i mine øyne er tittelen (evt. damene).

nå har ikke jeg spillt MCL så lenge (installerte det i går kveld), men det virker som ett greit spill, men LANGT fra det beste Larry-spillet som sluppet..

savner point-n'-click og tegnefilm-grafikk :cry:... rimte jo..

her har larry-spillet som har gitt meg mest glede:

942695715-00.gif

med 6'ern på andre plass.

Lenke til kommentar
4663c.jpg

comi_6.jpg

Valget og forskjellen er enkelt for min del.

Må LucasArts brenne for å ha gått bort ifra denne klassiske måten å lage slike spill på. Overgangen til 3D har fo min del ødelagt hele sjangeren. DØD! :nei:

Helt enig med deg der, jeg elsket monkey island 3, men 4en var dritt, det skulle hold seg til måten 3 er laget på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...