audhage Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hei Jeg har hørt at det på n-force4 (jada, jeg vet at det ikke har kommet enda ) lønner seg å ha DDR2 minne, istedet for DDR. Stemmer dette? Uansett, noen som har en anbefaling av DDR2 minne til + - 2000kr? Fint om de kan overklokke litt da. Takker for alle svar! Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 nForce 4 brikksetet bruker amd 64 prosesorer, disse har integrert minnecontroler på prosesoren og så vitt jeg veit er det ingen amd 64 prosesorer som har minnekontroler for DDR 2, så svaret må nokk bli nei, (det er bare ddr (1) som fuker på det mobo'et). Lenke til kommentar
audhage Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Ikke vet jeg. Men jeg var på digitalimpuls i dag, og der spurte jeg om anbefalt minne til et 939 HK. Han anbefalte å vente på n-force4 og kjøpe DDR2 minne. Men han kan jo ha tatt feil da. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Er absolutt skråsikker på at det ikke er noen cpuer i AMD 64 familien med DDR2 110% sikker. Men hviss det var ville jeg fordet ha brukt DDR(1) grunnet stammer timings en DDR2. det er antat at DDR2 må opp i 667 hastighet for og slå DDR(1) (grunnet stammere timings). Antar at dette gjør dit siste spørsmål unødvendig. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Ok Takker (fett navn foresten) Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå