eide // Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Har endelig fått tak i litt penger så jeg kan kjøpe harddisken jeg sårt trenger, men jeg lurer litt på forskjellige ting i forbindelse med det: Harddisken skal være ekstern, så jeg må ha et kabinett (med usb2 og FW), og jeg likte utseendet på IcyBox, men; - de har ikke noe vifte, så er det noen som vet om det blir problemer med varmeutvikling o.l? Jeg tenkte å kjøpe en Seagate Barracuda 7200.7 200gb, men hvis noen har noen bedre forslag, bare kom med dem! Enten så slenger jeg den rett inn i kabinettet, eller så byttes den ut med 120gben som står i den stasjonære maskinen. - Hvordan kan jeg enkelt sjekke om hovedkortet mitt støtter S-ATA? Hovedkortet er av typen Gigabyte og har et produktnummer jeg ikke husker. Det står ikke noe om det på Gigabytes hjemmesider, det er noe Fujitsu-Siemens only greier. Skal poste hele produktnavnet/-nummeret når jeg får sjekket det. Edit: Hovedkortet er et Gigabyte GA-8STXCFS Endret 22. oktober 2004 av eide // Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå