ozon_ Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 noen som harpeiling på om jeg kan bruke XP-prosessor på dette hovedkortet: Epox 8kta3+ Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 les litt selv: http://www.epox.nl/english/products/mother...d/ep-8kta3+.htm tror jeg ville ha funnet meg et nyere kort enn dette Lenke til kommentar
ozon_ Skrevet 20. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2002 jeg har vært der og sett men, det står ikke noe om XP-prosessorer der. Det står bare at det støtter duron og (vanlig)athlon Det er derfor jeg lurer litt..... Lenke til kommentar
jason Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Quote: Den 2002-05-20 20:03, ozon_ skrev:noen som harpeiling på om jeg kan bruke XP-prosessor på dette hovedkortet: Epox 8kta3+ I følge Epox sin liste over anbefaltemulige prosessorer kan du ikke det, men hvis du derimot har 8kta3Pro eller 8kta3-L kortet så kan du benytte deg av XP'en Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Jeg har samme hovedkort for deg, og med nyeste bios er det ihvertfall støtte for MP prosessor. da burde vel XP også virke tror jeg.. Lenke til kommentar
ozon_ Skrevet 20. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2002 Ritz! Hvilken biosversjon har du? Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 om du leser litt på denne oversikten, så står det at epox 8kta3+ IKKE kan brukes med en XP-CPU kilde: http://www.epox.nl/info/CPU-Support.pdf ps: dette gjelder den bios'en som er med på kortet, datert 06 nov. 2001 det var ikke mulig å finne noe info om hva som er lagt inn i de nye bios'ene (05.02.02 dd.mm.yy er siste). du kan også høre med epox-support om de kan fortelle deg hva den nyeste bios'en støtter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå