Gå til innhold

Omprogramere taster på et tastatur?

Anbefalte innlegg

Hei.Jeg bestilte et engelsk tastatur (her) og jeg lurer på om det går an å programere om tre knapper til å bli øæå :blush: ?I stedet for øæå så er det <>;:"{[

disser er fordelt på tre knapper.Det var med en cd med intelli type 2.2 på, men jeg vil ikke bryte forseglingen hvis jeg skal sende det i retur.

Så hvis det er mulig å omprogramere knappene til øæå så hadde det vært kjekt hvis noen kunne hjulpet meg.

Mvh Jonas.

Endret av PyroCX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo egentlig windows som bestemmer hva de forskjellige tastene skal brukes til.

Når du installerer windows får du valget mellom engelsk tastaturoppsett, norsk, dansk osv...

EDIT: Leste innlegget ditt en gang til, og hvis jeg forstod deg riktig så var det bare de fysiske tastene på tastaturet som var engelske.

Forutsatt at du har norsk tastaturoppsett på pcen vil de fungere som æøå akkurat som et norsk tastatur ;)

Endret av WizendraW
Lenke til kommentar

Jeg har nesten likt ergometrisk tastatur + optisk mus, med norske taster, fra Microsoft. Men da koster det til gjengjeld ca 1000 kr på Komplett.no. Der får du ikke kjøpt bare tastaturet, men de norske tastene gjør det bittelitt dyrere.

Og ja, veldig deilig. Både fordi det passer hendene mine mye bedre, men også fordi folk kvier seg for å bruke min maskin. Min, min, min!!!

Kirikiri

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...