OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Er det noen som husker hva den litt rart skrevne P'n står for? Skal ha prøve imorra i dimensjonering av motorkurs og kabel så det hadde vært veldig greit å vite Vis det hjelper noe så ser jeg på en oppgave om spenningsfall nå hvor den rare P'en er 0.0175 Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Ikke vet jeg, men du tenker vel på den greske bokstaveen ro? I fysikkens verden står den blandt annet for væsketetthet. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 weha! fant ut av det! I elektrosammenheng står det for hvor mye motstand en ledning har! Kobber har jo en ro på 0.0175 ohm Lenke til kommentar
cof Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Det er ro ja, jeg skal også ha prøve om det imorgen :/ Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Skal få 6'er på prøven imorra nå :!: Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 dreiv med det der i fjor vi å, skal finne ut hvor mye tap du får i en kabel som er så å så lang.. ganske stress, jeg husker ikke stort av det lenger egentlig oppskrytt det på vk1 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Ikke vet jeg, men du tenker vel på den greske bokstaveen ro? I fysikkens verden står den blandt annet for væsketetthet. Helt korrekt tegn/navn. Det brukes i sammenheng med kabel og slikt ja. Regna veldig mye på det på GK Elektro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå