vanilla ice Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Heisann :!: Har ett prosjekt på gang på skolen (i engelsk), der temaet er å skrive om Manchester United kan sies å være en fotballklubb eller en svært lønnsom bedrift? Etterhvert har jeg funnet ut at det er svært problematisk å finne et svar på dette (som er lengre enn 2 linjer). Noen som har meninger eller kanskje en link å vise til? Ville vært supert om noen la igjen noen ord her Takk på forhånd Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Det er jo begge deler. Det er ikke enten/eller, det er begge deler. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Det er jo begge deler. Det er ikke enten/eller, det er begge deler. Takker for svar. Men var litt mer ute etter en link hvor det står noe om Manchester United som en bedrift/fotballklubb. Vet ikke om jeg formulerte spørsmålet bra nok isted. Om noen har en link eller kan si noen vise ord og evnt. vise til fakta hadde det vært topp Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) -slettet- Endret 21. oktober 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Man utd er jo børsnotert, så de er både en bedrift og fotballklubb. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 www.google.com + manchester united = masse treff! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 www.google.com + manchester united = masse treff! Er lik ikke det jeg er interessert i Det kommer jo bare opp hjemmesiden til manu, hvor det står veldig lite om akkurat det jeg er ute etter Need help Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Dagen de fjernet "football club" fra navnet ble de en bedrift.... Samme som resten av fotballen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå