king_pedersen Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hei skal kjøpe meg nytt kabinett og ny PSU, men lurer på hvilket og hvilken! PSUen skal være på mellom 450-520w og skal enten ha alle kablene samlet i kabelsamlere eller være sånn at man kan klipse av de strømkablene man ikke bruker for øyeblikket, Prisen: MAX 1000kr, men helst rundt 800kr. Kabinettet: der skal jeg ha et større tower en et miditower og skal ha plass til to PSUer og helst til mange 120mm vifter! har sett meg ut dette: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=303325&cks=SER men er ikke helt sikker, maks pris er 1500kr. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Det kabinettet er kjempe bra, og med denne PSU'en så blir det enda bedre. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 er også stor fan av den PSUen men vil ha en der det går ann å klippse av de ledningene jeg ikke trenger og\eller at alle ledningene er med kabelsamler på! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har akkurat hentet meg nytt kabinett på posten, fra www.komplett.no! Chenbro Gaming Box - og den inkluderer 350w strømforsyning og 2 vifter. Fancy sidedør og masse plass ... jeg er iallefall fornøyd som bare det. Alt til den nette sum av 895,-! http://komplett.no/k/ki.asp?sku=120090&cks=PRL Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 er også stor fan av den PSUen men vil ha en der det går ann å klippse av de ledningene jeg ikke trenger og\eller at alle ledningene er med kabelsamler på! Er jo kabelsamlere på den psuen. Viss du ikke vil ha den, må det nesten bli northQ'en. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 er også stor fan av den PSUen men vil ha en der det går ann å klippse av de ledningene jeg ikke trenger og\eller at alle ledningene er med kabelsamler på! Det er nok kabelsamlere på den. Det er "Special Edition", altså en modifisert versjonen av originalen. Det er bare Komplett.no som har feil bilde. Special Edition har: - sort lakk - viftestyring bak - blå led-vifte - sorte kabelstrømper Jeg har 350W-versjonen, og strømforsyningen anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå