robB Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 En helt normal- ganske treg dag (litt grå) og jeg kommer sliten hjem fra skolen og ser for meg en ettermiddag foran skrivebordet for å gjøre trøtt historie. Var ferdig i sånn 4 tiden med leksene og skal lage middag, og sånn plutselig blir livet mitt (litt overdrevent men ikke langt i fra) forandret totalt! da vet jeg det enda ikke, men der og da får jeg en lapp som viser til en pakke som ligger på posten Jeg skjønner ingenting i å med at jeg ikke ventet noe pakke i dag. Jeg drar (nysjerrig som jeg er) rett ned på posten og river pappen som er rundt "diamnten" og finner ut at Rockstar har gjort en liten . eller STOR glipp, eller så har de rett å slett sendt de ut for tidlig, Tenker også at de kansje bare har sendt ut noen kopier til noen utvalgte... Og hvis noen mot formodning ikke har skjønt hva jeg fikk i posten i dag, så er det gta san andreas jeg sitter med i hånden nå Link: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=315913 Du ser jo att coveret er fake! :!: Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 gutten var jo flink til og sløse med blekke til printeren da Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Du er naiv viss du trur paa det. I think!> Lenke til kommentar
Purify Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Ser da VELDIG ekte ut det siste der. "haha" Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 yeah right.. :!: Lenke til kommentar
Waterbottle Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 det var bra lagd da Lenke til kommentar
Fjellape Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Du ser til og med at det står TBC over pedgi ratingen så det er garantert fake. Og så står det at det er pal også. Mener og huske at i usa så er det NTSC de bruker. Men en bra spøk det var Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Haha.. Stakkars type.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå