Gå til innhold

Norsk tekst på brent DVD?!

KingC

Anbefalte innlegg

Jeg bestillte Bruce almighty på dvd fra england en stund før den kom til Norge. Det stod Sone 2 osv osv. Og siden vi får sinnsykt mange ubruklige tekster med på kjøpet når man handler i norge, ante jeg et lite håp om at denne skulle ha norsk tekst oxo. Litt naivt, mulig det...

Men nok om det... Jeg vil lage en kopi av filmen, MED norsk tekst... Dette kan gjøres, jeg vet bare ikke hvor jeg kan finne teksten. Er det en enkelt fil som må legges til, eller er det en pakke med filer. hvor kan jeg finne den, hva heter filene og hvor finner jeg den/de filene jeg skal erstatte etter at filmen er Decrypted?

Filmen min består nå kun av .vob .bup og .ifo filer......

Endret av KingC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette vet jeg faktisk - og jeg skal komme sterkere tilbake etter litt research.

Jeg har et program du kan tekste selv med også - bare lete gjennom en terra med skit.:thumbup:

----

EDIT:

Vobsub - der har du det du trenger. Her kan du tekste selv, legge til eksisterende tekst-filer med oversettelse.

Du kan altså også lage selv.

Enkelt og greit fungerer det sånn i en helt vanelig *.txt-fil:

[00.01.22] Mora de bøsta meg og en kompis i kleskapet igår.

[00.01.35] Seriøst?

[00.01.39] Ja det var helt sykt. Nå må jeg gå med jern-bleie med hengelås på, ellers blir fattern mental.

[00.02.11] Ahehaheha det suger da ... fytte.

Hvor tallene betyr tidspunktet teksten ved siden av skal dukke opp i filmen. Rimelig enkelt, men å tekste en hel film selv skal man ha tålmodighet til. Så jeg ville heller finni ferdigfiler var jeg deg. Men dette er jeg ikke helt sikker på hvor jeg finner lenger.

Så prøv det ut - har jeg misforstått behovet ditt, så spør du igjen!

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...