Smirnoff Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Ultra High, 4xaa og 1280x960 funker fett her... Eneste er som sagt hakkinga når jeg åpner visse dører og litt "lagg" når det er masse monster. Vel, jeg er allergisk mot lagg og hakk. Så for min del hadde det ikke vært aktuelt. Dessverre så må jeg nok tåle å oppleve det med mitt nåværende 9800 kort. (Som skal ut av maskina før jul) Endret 22. oktober 2004 av Smirnoff Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hvordan ser man FPS i spillet? kan man bruke fraps? For å se FPS klikker du Ctrl+Alt+§ (§ er knappen under Esc ) Så skriver du com_showfps 1 for å slå på og com_showfps 0 for å slå av Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Med all graffik på fult vil du uansett ha lagg på doom III. Ultra high nivået er ikke beregnet å kunne spilles før neste genrasjons skjermkort kommer. Men jeg syntes det gikk helt greit med mit x800 pro på ultra high 1600 x 1200 uten aa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå