M@R7!N Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hvem var den beregnet på kolerabi kåre? Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Å si at x800 xt suger i doom er vel å ta i litt... Men noe dårligere er det... Den testen viser at 6800GT er betydelig raskere enn X800XT med AA og AF. Men de optimaliseringene som kom med Cat 4.10 har gjordt dem en god del jevnere. http://graphics.tomshardware.com/graphic/2...ti_x700-11.html Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) til dere som sier dette med 512 mb minne på skjermkort, forklar .... Jeg kjører 1048x800 i doom 3, ultrahigh og 4xAA / AF. Fps er ca. 35-40 med et 6800LE. Således softmoddet og klokket, skal komme med uppdate i kveld når jeg flasher fra 1.1V til 1.4V og får klokket det litt ekstra.. ( 379 / 874 ) *edit* ok, å si det går "smertefritt" blir feil. Når jeg åpner en dør, får jeg en delay på ca. 0,1-0,5 sekunder på det meste med load, noe som absolutt ikke er irriterende eller i mange tilfeller merkbart i det hele tatt. ) Endret 22. oktober 2004 av Vizla Lenke til kommentar
rogersj Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Har samme Skjermkort som deg , men med bedre CPU ( se under) Jeg opplevde oxo litt lagg med 4X AA . Doom 3 er det mest krevende Spillet som er laget i dag . Kjørte High , 2X(satt i spillet) AA og 1280/1024 uten lagg . Kjørte oxo en test på forsjellen på å sette på AA kun i spillet og å "tvinge" det på i driveren . Når man bruker drver innstilling datt frames med 30 % . Prøv å sette på AA i spillet i stedet for i driver , og se om det hjelper . Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Vizla Skrevet 22/10/2004 : 07:14 til dere som sier dette med 512 mb minne på skjermkort, forklar Du forklarer dette selv her.. *edit* ok, å si det går "smertefritt" blir feil. Når jeg åpner en dør, får jeg en delay på ca. 0,1-0,5 sekunder på det meste med load, noe som absolutt ikke er irriterende eller i mange tilfeller merkbart i det hele tatt. ) For meg er det sjokk-irriterende med 0,5 sek delay,og til dere som mener det ikke er noe plagsomt:Du lurer kun deg selv! Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Vizla Skrevet 22/10/2004 : 07:14 til dere som sier dette med 512 mb minne på skjermkort, forklar Du forklarer dette selv her.. *edit* ok, å si det går "smertefritt" blir feil. Når jeg åpner en dør, får jeg en delay på ca. 0,1-0,5 sekunder på det meste med load, noe som absolutt ikke er irriterende eller i mange tilfeller merkbart i det hele tatt. ) For meg er det sjokk-irriterende med 0,5 sek delay,og til dere som mener det ikke er noe plagsomt:Du lurer kun deg selv! altså.. det er kansje mindre, det er prat om så lite at det bare er et lite "hakk" i spillet akuratt når jeg åpner en dør til et stort rom. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 altså.. det er kansje mindre, det er prat om så lite at det bare er et lite "hakk" i spillet akuratt når jeg åpner en dør til et stort rom. Men herregud, hva er poenget når grafikken er akkurat den samme UTEN lagg i high quality? 35-40 fps er heller ikke særlig spillbart synes nå jeg, mye heftigere når doom3 glir unna på 60. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 altså.. det er kansje mindre, det er prat om så lite at det bare er et lite "hakk" i spillet akuratt når jeg åpner en dør til et stort rom. Men herregud, hva er poenget når grafikken er akkurat den samme UTEN lagg i high quality? 35-40 fps er heller ikke særlig spillbart synes nå jeg, mye heftigere når doom3 glir unna på 60. jeg ville bare poengtere at det er mulig å kjøre det på 128mb minne Lenke til kommentar
arokh Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 jeg ville bare poengtere at det er mulig å kjøre det på 128mb minne Nå er det jo ikke snakk om det er mulig, men om det er noe poeng i det, og det er det altså ikke. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Men da jeg sjekket profilen din, så var det plutselig en 2800+ du hadde. Forklare? Har du den PC'en det står du har i profilen din, så burde Doom 3 flyte fint. Hvis ikke, så flyter det ikke fullt så fint. Dessuten er den 3DMark scoren din helt normal i forhold til resten av PC'en. Den 2800 + jeg har i profilen min er skadet.. det er kommet ett lite hakk i et av hjørnene og jeg har fått vite att det skaper enorm varme så derfor har jeg tatt den ut Endret 22. oktober 2004 av hans33 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Antialiasing og Ultra High Quality = skjermkortmord. Skru ned til High Quality og prøv på nytt. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Takker for svar! har nå satt ned til high quality og dere har sikkert rett med at ultra er beregnet for kort med 512 mb minne.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Takker for svar! har nå satt ned til high quality og dere har sikkert rett med at ultra er beregnet for kort med 512 mb minne.. Man kan spille på Ultra High med 256 MB skjermkort, men da går det dårlig hvis AA blir satt på. Men som nevnt, så skal det godt gjøres å se noen forskjell på grafikken mellom High og Ultra High. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Kan kanskje også være en ide å teste forskjellige instillinger for "AGP Apature size" i bios. Hadde selv små "pauser" i spillet når jeg gikk inn i nye rom osv. Ble mye bedre når jeg oppgraderte maskinen fra 512mb ram til 1024mb. Men fikk vekk siste antydning til heng ved å sette Apature size til max. Men har hørt at det variere vilke verdi som gir best ytelse. ( Har bare R9800pro 128mb, så for å holde FPS oppe må jeg nøye meg med High og 1024*768 ) Endret 22. oktober 2004 av Sigurd2 Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hvor mange FPS får du? Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Hvordan ser man FPS i spillet? kan man bruke fraps? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Å si at x800 xt suger i doom er vel å ta i litt... Men noe dårligere er det... 4.8 drivere.... I say no more... Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 jeg ville bare poengtere at det er mulig å kjøre det på 128mb minne Nå er det jo ikke snakk om det er mulig, men om det er noe poeng i det, og det er det altså ikke. det ble sagt det ikke gikk, jeg motbeviste det. var det noe mer lagt i det ? nei.. sett deg ned nå Lenke til kommentar
arokh Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 det ble sagt det ikke gikk, jeg motbeviste det. var det noe mer lagt i det ? nei.. sett deg ned nå Ingen som har sagt det. Sett deg ned selv og les hva som blir sagt. Slutt å post meningsløse ting nå. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Ultra High, 4xaa og 1280x960 funker fett her... Eneste er som sagt hakkinga når jeg åpner visse dører og litt "lagg" når det er masse monster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå