jvestby Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Får en veldig kjapp bluescreen i windows når jeg setter inn eller tar ut strømkabelen på min bærbare Asus M5. Jeg har sp2 installert, men vet ikke om dette har noe å si.. Maskina rebooter ihvertfall noe som er veldig irriterende.. Har tilogmed mistet data en par ganger på grunn av det.. Noen som vet om dette skyldes settings eller noe tilsvarende? Hilsen "en som lagrer veldig ofte og på mange forskjellige steder nå.." Lenke til kommentar
jvestby Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Ingen? Og ett spørsmål til... Hvordan i h** får jeg opp biosen på denne maskina? Har prøvd del, F12, F8, F10 osv.. Lenke til kommentar
jvestby Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 fikk plutselig opp bios når jeg trykte del.. men fant ikkeno som kunne være feil der.. Ingen som har samme pc og som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 På Asus S5 er det F2 for å komme inn i bios. Har du installert alt av drivere og utilities for maskina fra asus.com ? Funker fint på min S5, men på familiens Dell 500m blir det bluescreen med SP2 hvis man lukker laptopen og åpner den igjen. Lenke til kommentar
jvestby Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Det var sp2 som fucket opp hele greia. Fjernet den og alt var feilfritt... Kjører sp2 på en G556E også og der har jeg ikke samme problemet... Microsoft har en liten jobb der... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Microsoft har en liten jobb der... Produsenten må nok oppdatere drivere til ACPI. Lenke til kommentar
jvestby Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Maybe... funker ihvertfall ikke med den versjonen asus har ute nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå