sparks Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 For 2 uker siden reinstallerte bruttern servern her hjemme (Gentoo), og etter det har jeg ikke hatt muligheten til å koble meg til Battle.net som er multiplayernettverket til Warcraft 3. Jeg får beskjed om at jeg ikke er på nett, eller kobler til en feil server. Jeg har prøvd å reinstallere WC3, åpna porter, snakket med BlueCom om det (ISP) og jeg har ikke SP2 eller annen brannmur på denne pcen. Før bruttern reinstallerte fungerrte det, men brannmurinstillingene er de samme (Til mod: jeg vet det er et eget WC3 forum, men folk med nettverkskompetanse finnes ikke der, og jeg har ikke et spill-problem.. Håper dere forstår) Lenke til kommentar
headbull Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Tror nok problemet ligger hos broren din, uansett hvor mye han prøver å lure seg unna Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Serveren altså? No peiling på hva det kan være? Lenke til kommentar
headbull Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Antaglig er en eller annen port stengt eller i bruk som du har behov for... Hvoran du skal gå frem for å fikse det har jeg ikke aning, annet enn at du kan mase på brodern... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 På Blizzard sine sider står det at man må ha 6112-6119 åpne UDP og TCP, disse er åpne, og man trenger ikke de åpne for å klare å koble seg til, men for å hoste games! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå