Anonymisert Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) hei jeg trenger litt hjelp til å finne en win xp driver til et sett ratt og pedaler (interact sv-283 eller Interact V4 Force-Feedback Racing Wheel) dette kjøpte jeg i 1999 eller noe sont. jeg har ikke brukt det etter at jeg fikk xp. jeg har den orginale driveren men jeg kommer ikke i gang med instalasjonen (autorunen er det ikke noe gale med jeg har gått in på cden) feilmeldingen som kommer opp kan du se i vedlegget jeg håper ikke at jeg har plasert dette inlegget så alt for feil jeg fant ikke noe sted for drivere i farten hilsen Erik/Ak103 #EDIT av moderator - Dårlig topic... den sier ingenting om hva tråden din handler om. Ettersom du er såpass ny, har jeg forandret den for deg. Vanligvis blir topic med så dårlig emnefelt stengt. Endret 21. oktober 2004 av Afseth Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hei, ikke sikker, men sjekk linken under kansje det er en som passer der http://www.helpdrivers.com/ingles/listado/...ct&perif=juegos Ser dårlig ut med driver til xp for det rattet. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Trodde det skulle være en plug and play funksjon i windows. Min joystick funker perfekt med en gang jeg plugger den i. Har Microsoft joystick da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå