rfhagen Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Er det noen som vet om 109'n kan brukes som et web camera? Lenke til kommentar
DrBrowns Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Jeg tolker følgende produktbeskrivelse som at det går an. Venter på kameraet selv, men har ikke tenkt over muligheten. Sjekk linken: http://www.vanns.com/shop/servlet/item/features/497899157 Endret 21. oktober 2004 av DrBrowns Lenke til kommentar
rfhagen Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Takk for svaret. Jeg leste gjennom beskrivelsen som du la ved en link til. Der stod det: The DCRPC109 also features USB Streaming, helping you stay connected with family and friends by broadcasting live video with audio, via the Internet with the USB interface. You can even play back your favorite recorded scene stored on tape. It's like having our own web camera or video conferencing system. And who wouldn't want that? Jeg å tolker det også som at det kan brukes som et web camera også. Jeg har bestilt videokameraet jeg også, venter i spenning. Skulle visst få det 27-28. okt sa dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå