fenris1979 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 ja så er det flytting igjen og eg tenkte eg skulle kansje bytte leverandør (har ngt) men eg lurer på om noen kunne tenke seg å fortelle meg hvor eg kan utføre et søk på tilgjengelighet. saken er den at eg ikke skal ha fast telefon så eg lurer p åhvor eg kan søke på addresser istede for telefon nr håper det er noen her som kan hjelpe litt Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Tror noen ISP'er tilbyr adressesøk. Ellers kan du bare finne ut hva naboen din heter og søke på det nummeret. :-) Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 jo kunne nok det men dette er noen helt nybyggde leiligheter og ingen skal flytte inn får på fredag den 29 \10 så eg må nesten søke på addresse Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Bor det ingen i samme gate eller i nærheten da? Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 jo men det er så langt ut der tenkte eg kunne spare meg turen ut det "lat" Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Ring f.eks telenor spør om de kan sjekke opp i mot adresse. Vips, ja/nei. Lenke til kommentar
mullemeck Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) her kan du søke på adresse,sjekker riktignok bare Telenor og deres wholesale aktører https://metro.telenor.no/kapaks/kapaksweb Endret 21. oktober 2004 av mullemeck Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 tusen takk for hjelpen nå vet eg i hvertfall at adsl kan bli levert til meg. siden ngt bruker telenor sine linjer så kan i bunn og grunn ngt levere på de samme plassene som telenor kan eller har eg bommet ? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Nja...du har vel bommet litt..selv om telenor/bluecom/tele2 kan levere hos mine foreldre, så kan ikke NGT gjøre det Men det er kanskje annerledes hos deg.. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 ok men eg har forstått det sånn at ngt bruker telenor sine linjer og sentraler og derfor kan de levere,,,, men det er kansje eg som har rota Lenke til kommentar
mullemeck Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 ok men eg har forstått det sånn at ngt bruker telenor sine linjer og sentraler og derfor kan de levere,,,, men det er kansje eg som har rota dette stemmer tildels,men Ngt må inn i sentralen med eget utstyr,og det har de ikke over alt. Du kan uansett få Alfa abbonemanget til Ngt,for der videreselger de Telenor ADSL Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 ok da skjønner eg takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå