Kestrel Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hvordan lage dvd med menyer, tekst, valg etc. til ferdig redigert film? Hva finnes av programmer? Er det vanskelig å lage slikt? Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Nero 6. Det er ganske enkelt vil nå jeg si. Eller unlead eller no, er ikke helt sikker på hva det heter, men de to er veldig enkle og bruke.. `Det går ann og laste ned en prøve verson som varer i 30 dager hvis du ikke har tenkt til og kjøpe da.. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg bruker Adobe Encore. Forholdsvis dyrt, men synes jeg fikk mye i pakken (Adobe Video Collection). Gjør i alle fall alt jeg har bruk for. Lenke til kommentar
gussen Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 MENYER PÅ DVD Hei, Det er to åpenlyse og gode alternativer, begge er veldig enkle å bruke og gir rask et mye bedre resultat enn f.eks Nero: 1. Ulead DVD Movie Factory (pris = ca. kr 300,-) 2. Ulead DVD WorkShop (pris = ca. kr 3.000,-) Alt. 1 er enkelt og tilpasset hjemmebrukeren, med ferdige menyoppsett o.l. som du kan skreddersy og tilpasse selv. Bare klikk og dra videofilene dine inn i menyene og start brenningen! Veldig enkelt - Veldig fancy! Alt. 2 er for proffene, og har alle mulige slags funksjoner. Programmet er likevel enkelt og intuitivt og gir deg raskt gode resultater. Kan sies å være storebroren til MovieFactory. LINK: Ulead Systems DV123 Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Kan man dra AVI filer fra Studio 9/WMM 2 rett inn i programmet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå