Slabbedasken Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Har lyst å freshe opp min Mitusbishi Sigma, men har vanskelig med å finne web shopper og diverse som fører styling for slike biler. Er det noen som har noen tips eller linker hvor man kan få tak i styling/tuning utstyr for Mitsubishi Sigma? Takker for alle svar -slabbedasken. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Du kan jo se om du finner noe på http://eyecandyracing.no/ ? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Takker for hjelpen :-) Som vanlig hadde de ikke Sigma modellen under mitsubishi merket, men sendte dem en mail så da er vi iallefall kommet littegranne lengre :-) Lenke til kommentar
tv_giske Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Sigmaen ser jo egentlig rå ut slik den er orginalt den. Jeg vet ikke om noen webshoper med Sigma styling, men jeg har denne linken til en australsk side der du iallefall kan finne noen tips kanskje. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Mulig det hjelper å søke etter Mitsubishi Diamante? Mitsubishi Sigma er jo ikke markedsført under det navnet i utlandet. Stort sett bare i Europa... evt. Nord-Europa såvidt meg bekjent. I USA osv. heter den i hvertfall Mitsubishi Diamante. (Finner også en mer eller mindre identisk utgave som heter Magna, det heter den kanskje i Asia? Den har litt annen front, ellers lik inni og bak.) Bilmerker markedføres jo ofte under ulike navn i ulike deler av verden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå