Artistic.Hipster Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Har suttet å kost meg i PS og kommet frem til dette, jeg er liksom ikke helt fornøyd og lurer på hva som trenger å fikses, og om den i det hele tatt er bedre en v1 av siden min Fontene er jeg ikke fornøyd med å vil gjerne ha forslag til nye Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Hmm, kom opp med noe som jeg likte enda bedre: Hvilken er best? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg synes nr.1 var best. Men du burdte skifte font, den du har i menyen nå gjorde seg ikke noe særlig. Lenke til kommentar
N* Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 -skift font på alt. tekstboksene var vanskelige å lese, menyen var vanskelig, og den siste var bare stygg. -den hvite borderen i menyen passet ikke. -skyggen ved hover var ikke pen med svart. -rødfargen til høyre var ikke pen. -fargene var ikke pene, spesielt til høyre. -den var alt for kantete (untatt kulen). -fin kule Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 fisk nr. 1: Første som slo meg var at ingen av fontene passer inn, spesielt ikke den i menyen. :hoveren må du også gjøre noe med...standard innstillinger på inner shadow gjør seg _ikke_ som :hover, prøv heller med å skifte til en lysere rød/rosa farge. Ellers så det ganske greit ut fisk nr. 2: Konsentrer deg om å forbedre fisk nr. 1 du Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Jeg synes nr.1 var best. Men du burdte skifte font, den du har i menyen nå gjorde seg ikke noe særlig. Hmm, noen bra font forslag, og hva synes du om fargevalget? -skift font på alt. tekstboksene var vanskelige å lese, menyen var vanskelig, og den siste var bare stygg. -den hvite borderen i menyen passet ikke. -skyggen ved hover var ikke pen med svart. -rødfargen til høyre var ikke pen. -fargene var ikke pene, spesielt til høyre. -den var alt for kantete (untatt kulen). -fin kule smile.gif Skal prøve å fikse på den Men jeg likte fisk 2 best da fisk nr. 1: Første som slo meg var at ingen av fontene passer inn, spesielt ikke den i menyen. :hoveren må du også gjøre noe med...standard innstillinger på inner shadow gjør seg _ikke_ som :hover, prøv heller med å skifte til en lysere rød/rosa farge. Ellers så det ganske greit ut fisk nr. 2: Konsentrer deg om å forbedre fisk nr. 1 du wink.gif Ingen som likte fontene nei(jeg suger til å vlege fonter ) Endret 21. oktober 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) eksperemnter litt med forskjellige sammensetninger og variasjoner av rød/rosa. Det blir litt for monotont. Endret 21. oktober 2004 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) eksperemnter litt med forskjellige sammensetninger og variasjoner av rød/rosa. Det blir litt for monotont. Litt enig, men jeg vurderer å bytte fargevalget helt, til noe oransj/gult kanskje, høres det bra ut? *Edit, slik: Endret 21. oktober 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Mye bedre fargesammensetning, men fontene bør absolutt byttes, og :hoveren må som sagt gjøres noe med. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Noe slik som dette?: Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) okei: - farger: det er veldig lite kontraster og miksing av farger. dette gjør siden veldig ensformig. hva med å gi skriften en litt lysere gråfarge? kanskje du også skal bruke andre farger enn oransje bak teksten, synes ikke at den fadingen er nok. du trenger flere farger som kan skille boksene, hvis det er poenget, hvis ikke må du droppe det. og heller bare legge inn en enkel horisontal strek eller noe . -layout: hva med å binde headeren sammen på noe måte, synes ting liksom ikke har noe ramme nå. det er en fordel ( som jeg ser det) å ha noe som binder headeren sammen med resten av siden sånn at det ikke bare ser ut som om den står vilkårlig plassert på bakgrunnen. siden er veldig firkantet, hva med å legge på en bakgrunn (farge eller mønster(ikke ruter(girds))). - ellers. virker som om skriften i menyen ble valgt helt tilfeldig fordi den var kul, synes ikke den funker. skriften på innholdet er også litt rotete. litt mye pirk her, men håper du ser på det som konstruktiv kritikk som forhåpentligvis kan gjøre siden din bedre Endret 21. oktober 2004 av Smidt Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Nå har jeg fikset det opp litt, synes det ble bedre Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Fikset litt på fontvalget(ikke helt perfekt enda da ) Endret 22. oktober 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Det heter portefølje. Ellers må jeg si det var bedre enn V1, men hvorfor ikke vurdere å bruke "V2" eller "V3"? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Det heter portefølje. Ellers må jeg si det var bedre enn V1, men hvorfor ikke vurdere å bruke "V2" eller "V3"? Dette er v2 Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Dette er v2 ja, men du lagde jo to andre design for ikke så lenge siden som du kalte for henholdsvis V2, og 3? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Dette er v2 ja, men du lagde jo to andre design for ikke så lenge siden som du kalte for henholdsvis V2, og 3? Ja, men de ble det ikke noe av Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Den siste var bra, men kulen er bra lagd, men passer ikke helt inn.. Hva med å lage den slik at den går fra side til side eller noe? Blir litt malplasert der den er nå Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Den siste var bra, men kulen er bra lagd, men passer ikke helt inn.. Hva med å lage den slik at den går fra side til side eller noe? Blir litt malplasert der den er nå Jeg liker at den ikke er helt midtplassert Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Da var siden online men jeg har fortsatt noen problemer som jeg håpet at noen kunne hjelpe meg med Hvis noen kunne hjelpet meg med å få lagt til buttonsene så hadde jeg vært evig takknemlig, alle buttonsene ligger i denne zippen, og så legger jeg til php filen som et vedlegg Ikke bry dere om resten av koden, den ser ikke pen ut news.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå