Datagubbe Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hei! Eg har kjøpt ny pc, men cpu'en min går i eit sikk-sakk mønster fra 0-100%... etter at eg har restarta den 4-5 ganger går cpuen normalt igjen... Der det viser hvilke prosesser som er i gang, bruker ingen prosesser noen ting. har ikkje installert driveren til hovedkortet, for da virker ikkje skjermkortet... har det noe å si? Passer ikkje disse til kvarandre? noen som kan hjelpe? CPU: AMD Athlon XP 2600+ 1.917GHz, Socket A , 333Mhz Bus, 512KB, Barton, BULK Hovedkort: ASRock K7VT4A+ Socket A AMD Hovedkort , KT400A, ATX, ATA, DDR, Audio, LAN Skjermkort: Triplex Radeon 9600 256MB Skjermkort , 8X AGP, 128BIT, DDR, CRT+TV+DVI, BULK håper på noen fornuftige svar... Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 [offtopic] Hvordan klarte du dobbelpost? [/offtopic] Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hei! Eg har kjøpt ny pc, men cpu'en min går i eit sikk-sakk mønster fra 0-100%... etter at eg har restarta den 4-5 ganger går cpuen normalt igjen... Der det viser hvilke prosesser som er i gang, bruker ingen prosesser noen ting. har ikkje installert driveren til hovedkortet, for da virker ikkje skjermkortet... har det noe å si? Passer ikkje disse til kvarandre? noen som kan hjelpe? CPU: AMD Athlon XP 2600+ 1.917GHz, Socket A , 333Mhz Bus, 512KB, Barton, BULK Hovedkort: ASRock K7VT4A+ Socket A AMD Hovedkort , KT400A, ATX, ATA, DDR, Audio, LAN Skjermkort: Triplex Radeon 9600 256MB Skjermkort , 8X AGP, 128BIT, DDR, CRT+TV+DVI, BULK håper på noen fornuftige svar... har du oppdatert bios / lagt inn chipset drivere ? dette er et must.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå