æLenn Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Heisann! Jeg driver og leter litt etter gode bildeadministrasjons-programmer, og det ser ut til at ACDSee og Fotostation er de mest aktuelle. Jeg har et rimelig stort bildearkiv, og en kjapp og nøyaktig søke/indekseringsfunksjon er derfor veldig viktig. Hvis det er noen som har erfaring med begge programmene, så ville det vært til stor hjelp med en "analyse" av fordeler/ulemper med programmene og eventuelt en anbefaling. :smile: æLenn Lenke til kommentar
nekroman Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Fotostation: dyrt, klumpete og lett å miste oversikten ACDSee: billig og oversiktlig. ingen tvil hos meg Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Yes, ACDSee er absolutt best til aa browse pr0n med. Jeg mener, soeke i bildearkiver med. Yes. Gode soeke-funksjoner der ja. Men som regel trenger man ikke aa soeke da, det er jo bare aa sette paa slide-show. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Hvis du ser på Tucows, vil du se at det er ett gratisprogram som heter Infra View som er mest populær. Gratis er det også. Har prøvd det litt, og må si det virker lovende. Det skader jo ikke å ta en titt.. http://www.tucows.com/mmedia/preview/194967.html Lenke til kommentar
æLenn Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 Takk for innspillene så langt! Slideshowfunksjon har jeg aldri hatt bruk for. Det jeg trenger er en rask og nøyaktig søkefunksjon. Skal absolutt sjekke ut Irfan View. Og solen skinner! :smile: Lenke til kommentar
bertie Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Irfanview er vel mer til å se gjennom bilder med og slike ting. Jeg bruker det + Fotostation, og er veldig fornøyd. Skjønner ikke at Fotostation er klumpete, for det er skikkelig bra til å ha orden på bilder hvertfall... Fotostation ville hvertfall jeg kategorisere i en annen kategori enn irfanview. bertie Lenke til kommentar
salvesen Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Fotostation er et bra program! Har brukt mange forskjellige, men er kommet til at fotostation er mest oversiktig og lettest og bruke. Har nå brukt det i 11/2 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå